پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت از طوفان کرونا در اسرائیلِ فایزر زده گزارش می‌دهد

درحالی که آمریکا مدعی است که واکسن فایزر بهترین واکسن کروناست و اسرائیل نیز حتی دوز چهارم این واکسن را به شهروندان خود زده اما این رژیم همچنان درگیر کروناست.

منتشر شده در 22 دی 1400

گزارش‌های معتبر سازمان جهانی بهداشت از وضعیت شیوع کرونا در کشورهای مختلف نشان می‌دهد که واکسیناسیون گسترده و هوشمند نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به کرونا دارد.

فایزر و حجم بزرگی از تبلیغات

واکسن‌های مختلفی که در سراسر جهان تولید و عرضه می‌شود، عموما کمتر از واکسن‌های غربی و به‌صورت مشخص کمتر از واکسن فایزر اقدام به تبلیغ و بازاریابی کرده‌اند. آمریکا همواره کوشیده است تا واکسن فایزر را به‌عنوان بهترین و کاراترین واکسن کرونا در دنیا معرفی کرده و بازار فروش واکسن دنیار را به این طریق، در اختیار خود بگیرد.

صهیونیست‌ها در چنگال فایزر
 

04

در نقاط مختلف دنیا از جمله سرزمین‌های اشغالی، واکسن فایزر تحت عنوان بهترین واکسن دنیا، مورد استفاده عمومی و گسترده قرار گرفته است؛ با این وجود اخبار رسیده از مناطق تحت کنترل صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که طوفان سویه جدید کرونا موسوم به اُمیکرون، رژیم اشغالگر قدس را با چالشی باورنکردنی روبرو کرده و نمودار میزان ابتلا به کرونا به طرز چشمگیری سیر صعودی به خود گرفته است.

ارتش صهیونیست‌ها در باتلاق کرونا

01

ماجرای تشدید شیوع کرونا در مناطق تحت اشغال صهیونیست‌ها از زمانی باعث ایجاد حساسیت شد که نه‌تنها نموارها از بالا رفتن تعداد مبتلایان خبر می‌داد، بلکه تمامی تمرین‌های نظامی و بخشی از فعالیت‌های ارتش تل‌آویو تنها به سبب شیوع کرونا و کاهش شدید در تعداد نیروهای آماده رزمی، به حالت تعلیق در آمد.

 

02

براساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های صهیونیستی، هم‌اکنون نزدیک به 7هزار نظامی صهیونیست به دلیل درگیر شدن با ویروس کرونا، در قرنطینه به‌سر می‌برند.

03

کرونا دولت تل‌آویو را می‌بلعد؟

طی روزهای اخیر  یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل و عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.
نکته مهم در این رابطه آن است که این دو نفر چند روز قبل با نفتالی بنت نخست وزیر دولت صهیونیستی اقدام به برگزاری جلسه نسبتا طولانی کرده بودند و از این‌رو احتمال درگیری وی نیز با کرونا، دور از ذهن نیست.

05

سیستم درمانی رژیم صهیونیستی از کار افتاد

از سوی دیگر سیستم درمانی صهیونیست‌ها نیز عملا کارایی خود را از دست داده است چرا که بیش از 2هزار نفر از پزشکان و پرستاران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند. 

06

کمبود کادر درمان در مراکز درمانی سرزمین‌های اشغالی به نقطه‌ای رسیده است که وزارت بهداشت این رژیم اعلام کرده است مرخصی کرونایی 10 روزه برای پرستارهای درگیر شده با این بیماری، به 7 روز کاهش یافته است!

08

موش‌های آزمایشگاهی فایزر

در این شرایط وزیربهداشت صهیونیست‌ها هم تنها به این توصیه اکتفا کرده است که: «از خودتان محافظت کنید و دز چهارم رو بزنید.»! واکنش واکنش ساکنان سرزمین‌های اشغالی نیز به سخنان وی این بوده است که: «واکسن فایزر خوب نیست و چرا باید دز چهارم آن را بزنیم؟».
 

10

برخی از صهیونیست‌ها نیز می‌گویند مسئولان رژیم اشغالگر قدس تنها حرف‌های بیهوده می‌زنند. عده‌ای دیگر نیز معتقدند رژیم اشغالگر قدس تبدیل به بازاریاب واکسن های آمریکایی شده و جان ساکنان سرزمین‌های اشغالی را فدای این امر کرده است.

بازاریابان فایزر در ایران را بشناسید

این اتفاقات در سرزمین‌های اشغالی اگر چه با توجه به سوابق منفی آمریکایی‌ها قابل پیش‌بینی بود، اما بخش بزرگی از بازوی رسانه‌ای ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی، بارها کوشید تا در پوشش تلاش برای واردات واکسن، اقدام به ورود واکسن کرونای فایزر به ایران کند.

11

 

12

 

13

 

14

قطعاً اگر هوشمندی و تدابیر به موقع مسئولان ایرانی نبود، امروز همان اتفاقی که در سرزمین‌های اشغالی رخ داده است، در کشور ما نیز رخ می‌داد.
در حال حاضر اما با انتخاب مناسب واکسن‌های خارجی و تولید واکسن‌های توانمند ایرانی، تعداد فوتی‌های کرونا به کمترین حد ممکن رسیده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/75521

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی