پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه؛

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، ثبت دارایی مسئولان دارای پایه قضائی خبر داد و گفت: نزدیک به ۶۰ درصد قضات، دارایی ها و اموال خود را در سامانه ثبت کردند.

منتشر شده در 18 اردیبهشت 1401
در سرویس

به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، محمد کاظمی فرد در خصوص ملاحظات امنیتی این سامانه تاکید کرد: اطلاعات بارگذاری شده بر روی سامانه محرمانه است و دسترسی، بررسی و آمارگیری اطلاعات توسط اداره کل اموال مسئولین قوه قضائیه صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اظهار کرد: همکاران قضائی، با ورود به درگاه خدمات الکترونیک قضائی به نشانی adliran.ir و انتخاب سامانه ثبت دارایی مسئولان می‌توانند اطلاعات لازم را در فرم‌های مخصوصی که در این سامانه قرار دارد، بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سامانه ثنا به منظور احراز هویت مشمولین ضروری نیست و صرفاً اطلاعات وارد شده توسط واحد کارگزینی کفایت می‌کند، اضافه کرد: معرفی اموال با تأیید نهایی تکمیل می‌شود و تا قبل از تأیید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد اما بعد از تأیید نهایی امکان ویرایش تا انتهای دوره مسئولیت شخص مسئول و مدت زمان خاص وجود ندارد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به اطلاعیه صادره از سوی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه مبنی بر الزام ثبت اطلاعات مربوط به اموال دارندگان پایه قضائی، ضمن اعلام آمادگی بر حسن اجرای مقررات مذبور، بر وجود زمینه‌های بسیار مناسب جهت توسعه همکاری‌ها تاکید و عنوان کرد: کاربران محترم در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانند با مرکز تماس پشتیبانی خدمات الکترونیک قضائی به شماره ۱۴۷۰ (در بازه زمانی از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰) در ارتباط باشند و سوالات خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/58587

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی