پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عضو ارشد جنبش فتح؛

عضو شورای انقلابی جنبش فتح تاکيد کرد حمله به نابلس به دستور سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی انجام شد.

منتشر شده در 2 مرداد 1401
در سرویس

عضو شورای انقلابی جنبش فتح با اشاره به اینکه حمله به نابلس به دستور سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی انجام شد، افزود:​ ​ملت فلسطین هرگز از حق خود عقب نشینی نمی‌کند؛ ۱۰۰ سال مبارزه کردیم و آماده ایم ۱۰۰ سال دیگر هم مبارزه کنیم.

عبد الإله الأتیره، عضو شورای انقلابی جنبش فتح در گفتگوی آنلاین گفت:​ شب گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر مقاوم و مبارز نابلس یورش بردند. نیرو‌های ویژه، چتربازان و پیاده نظام رژیم صهیونیستی با تعداد زیادی از خودرو‌های نظامی از محور‌های مختلف به این شهر حمله کردند.
وی افزود: تک تیرانداز‌های رژیم صهیونیستی نیز در برخی مناطق مستقر شده بودند. هدف از این عملیات بازداشت شماری از مبارزان فلسطینی بود. صهیونیست‌ها در این جنایت از انواع سلاح‌ها از جمله موشک‌های ضد تانک، تاو و تور ام علیه ساختمان‌هایی که در آن‌ها زنان و کودکان حضور داشتند، استفاده کردند.
عضو شورای انقلابی جنبش فتح تصریح کرد:​ساختمان‌های شهرک قدیم که ۸۰۰ سال قدمت دارد به همدیگر متصل هستند. صهیونیست‌ها در این ساختمان‌های دو طبقه برای هدف گرفتن نیرو‌های مقاومت بدون در نظر گرفتن شرایط انسانی و شرایط کودکان از انواع سلاح‌ها استفاده کردند. درگیری‌ها تقریبا ۳ ساعت تا زمان طلوع خورشید به طول انجامید و سپس صهیونیست‌ها از منطقه عقب نشینی کردند.
وی گفت:​بر اثر تیراندازی بیشتر ساکنان این مناطق از جمله زنان و کودکان به خیابان‌ها آمدند. در واقع دو نیروی قهرمان و مبارز را در این عملیات از دست دادیم و یکی دیگر از نیرو‌های مقاومت از ناحیه سر به شدت مجروح شد که وضع وخیمی دارد. نه نفر دیگر هم در سطوح مختلف به ضرب گلوله زخمی شدند. این حمله به دستور سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی انجام شد.
عبد الإله الأتیره، عضو شورای انقلابی جنبش فتح افزود: ملت فلسطین در کرانه باختری هرگز از حق خود عقب نشینی نمی‌کند؛ ۱۰۰ سال مبارزه کردیم و آماده ایم ۱۰۰ سال دیگر مبارزه کنیم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/42849

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی