پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در وبگردی جهت پرس بخوانید؛

چند روز پیش و درست بعد از حدود صدوبیست روز از تهاجم بی سابقه‌ی رسانه‌ای مخالفین جمهوری اسلامی در دنیا علیه ایران، کشورمان میزبان کنگره زنان تاثیرگذار بود.

منتشر شده در 3 بهمن 1401

عطیه نجارچی، خبرنگار و فعال رسانه در خصوص واکنش اصلاح طلبان به کنگره زنان تاثیر گذار جهان در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: چند روز پیش و درست بعد از حدود صدوبیست روز از تهاجم بی سابقه‌ی رسانه‌ای مخالفین جمهوری اسلامی در دنیا علیه ایران، کشورمان میزبان کنگره زنان تاثیرگذار بود.
حرکتی که به نظر من پاتک مهلکی به نویسندگان و مجریان سناریوی «ایران ضد زن» بود.

در این آشوب که بدخواهان دل‌شان میخواهد روز به روز به حجم انزوای کشورمان در جهان افزوده شود حالا چندصد زن نخبه و موثر و صاحب تریبون برداشته‌اند آورده‌اند ایران تا با شیوه‌ی تعامل حکومت با زنان نخبه( که قطعا نقدهایی هم به آن داریم) آشنا شوند.

اما مخالف، مخالف است. ما سالهاست عادت کردیم به اینکه هرکجا آتش دشمن بیشتر بود بدانیم همانجا موفق تر بوده‌ایم و دشمن را بیشتر آزرده‌ایم. این گنگره در میان این همه آتش که بر سرمان فرود آمد، حکم موشک قاره‌پیما داشت. از چپی و راستی و سلطنت‌طلب و منافق، تا حتی واداده‌های در غرب‌فرورفته‌ی داخلی، به پایین تا بالای گنگره رحم نکردند و با تازیانه‌ی نقد و سیاه‌نمایی و تمسخر تا میتوانستند به آن تاختند.

اما کنگره کار خودش را کرده و داغی‌اش آنجایی که نباید میسوزانده را سوزانده. ما بزرگترین جنگ رسانه‌ای تاریخ را همین چند روز پیش از سر گذراندیم حالا بعضی آقایان میگویند در فلان شرایط اقتصادی لازم به این ریخت و پاش‌ها نبوده! مردحسابی حکومت‌داری اگر به این مسخرگی که شما میگویید بود که ما خودمان علی‌رغم موفقیت‌های دولت فعلی در حوزه‌های مختلف اینهمه به او نقد نداشتیم. دولت‌داری سخت است. باید، هم به فکر معیشت و اقتصاد مملکت بود و هم در چنین بحران رسانه‌ای، برای «حیثیت زن ایرانی» در چشم جهان، چاره‌جویی کرد. مطالبه و نقد مصرّح و بجای مردم به اولی سرجای خودش، اما نمیشود به این بهانه دست از همه چیز شست.

جدای از این حسنی که ذکر شد، این کنگره اگر هم برای آبروی رسانه‌ای کشور در حوزه‌ی «زنان» آبی نداشته باشد که دارد، برای مخالفین و پروژه‌بگیرهای ضدکنگره خوب نانی داشت الحمدلله!
از تمسخر فاشیستی مهمانان بورکینافاسویی تا گلایه از میزان اعتبار و هزینه‌های برپایی کنگره!

زن تاثیرگذار از نگاه آنها لابد کاترین اشتون است که بتوانند دوره‌اش کنند و یک سلفی از کامش بگیرند؛ یا محبوبه‌شان موگیرینی است که با عشوه‌های خود وعده توخالی بدهد که «هرچه تهران بگوید همان است» اما پشت پرده از آنها تضمین یکطرفه عدم خروج ایران از برجام بگیرد.
کِی جمهوری اسلامی حرکت مثبتی کرده است و اینها از آن ابراز رضایت داشته اند! مخصوصا حالا که همه حیات‌شان به تخریب دولت سیزدهم وابسته است.
 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/17899

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی