پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

بعد از اعدام 3 قاتل تروریستی مربوط به پرونده خانه اصفهان جمعی از سلبریتی‌ها به حمایت از آن‌ها هشتگ نه به اعدام زدند و از کشورهای دیگر تقاضای کمک کردند.

منتشر شده در 1 خرداد 1402

مجید کاظمی، صالح میرهاشمی و سعید یعقوبی متهمان پرونده خانه اصفهان دو روز پیش از اعدام در بامداد 29 اردیبهشت با انتشار دست نوشته‌ای از زندان از هموطنان خود درخواست کمک کرده بودند تا مانع از اجرای حکم اعدام شوند. چند سلبریتی در حمایت از این افراد شروع به منتشرکردن استوری در فضای مجازی اینستاگرام نمودند که این استوری‌ها جنبه مظلوم نمایی و حمایت از قاتلین داشت.

1

 

سابقه سیاه سلبریتی ها در حمایت از قاتلان

این اقدام سلبریتی‌ها برای بار اول نیست؛ آنها چندین مورد با انواع و اقسام دروغگویی و اتهام‌زنی موجب تخریب امنیت روانی و برهم زدن آن شده‌اند، البته چندین مورد دیگر هم از آنها دیده شده بود. سلبریتی‌هایی که حتی یک بار هم علیه تحریم‌های دارویی استوری نگذاشته و واکنشی نشان نداده، امروز برای قاتلان نوحه سر می‌دهند.
طناز طباطبایی، امیر جدیدی، باران کوثری، تهمینه میلانی، مینا وحید، میلاد کی‌مرام، ترلان پروانه، لیندا کیانی، شهره قمر، کتایون ریاحی، روشنک گرامی، مهدی یراحی، علی عمرانی و .. از جمله سلبریتی‌هایی هستند که از محکومین قضایی که به صورت رسمی جرمشان اثبات شده، حمایت کردند و سعی در تحریک افکار عمومی ضد نظام حاکم داشتند.
از سلبریتی‌های خارج نشین مانند ابراهیم حامدی، برزو ارجمند، مهناز افشار و … انتظاری نیست اما هتاکی افرادی که هم اکنون داخل کشور هستند و بسیاری از آنان در پروژه‌های دولتی و حاکمیتی در حال فعالیت هستند، پذیرفتنی نیست!
آزادی بیان حداکثری سلبریتی ها موجب شده تا آنها اجازه هر گونه رفتاری را به خود بدهند. آنها با دروغ پراکنی و حمله به روان مردم موجب برهم زدن آرامش اجتماعی شده اند. تاکنون چندین بار شاهد موقعیت های مشابهی از جانب سلبریتی ها بودیم. قوه قضائیه و نهادهای مربوطه باید با این سلبریتی های هتاک برخورد جدی انجام دهند تا دفعات بعدی شاهد تکرار این گونه رفتارهای ناپسند و ضد نظام حاکمیت نباشیم.
 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/6618

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی