پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اعتراف عجیب سخنگوی شرکت فایزر

شرکت فایزر اعتراف کرد که به کارمندانش مجموعه ویژه‌ای واکسن تزریق کرده که با واکسن بقیه مردم متفاوت بوده‌است.

منتشر شده در 15 مرداد 1402
در سرویس

 یکی از سخنگویان فایزر اذعان کرد که به کارمندان شرکت یک مجموعه ویژه از واکسن کووید-19 زده شده است که از نظر ماده درون آن متفاوت با واکسنی است که بین بقیه مردم توزیع شده است.

این افشاگری تکان دهنده در جریان جلسه استماع سنا در استرالیا رخ داد، زمانی که سخنگوی فایزر فاش کرد که این شرکت بزرگ داروسازی یک دسته ویژه از واکسن‌های کووید-19 را صرفاً برای برنامه واکسیناسیون کارکنان خود استفاده کرده است.

مالکوم رابرتز سناتور استرالیایی از کریشان تیرو، مدیر پزشکی فایزر استرالیا در مورد این واکسن سوال کرد و در نهایت تیرو اعتراف کرد که کارکنان فایزر واکسن معمولی را دریافت نکرده اند.

این خبر مبنی بر اینکه کارمندان فایزر واکسن معمولی فایزر کووید-19 که به اجبار به مردم تحمیل شده بود را نزده اند، تعجب آور نیست زیرا اوگور شاهین، مدیر عامل بایون‌تک(شرکتی که با فایزر برای ساخت این واکسن همکاری می کرد) در مقابل دوربین اعتراف کرد که او از آن واکسن کووید استفاده نکرده است.

رابرتز معتقد است که این شرکت از مردم استرالیا به دلیل مدیریت سختگیرانه در مورد تزریق واکسن، ثروت زیادی به دست آورده است.

او خواست که بداند فایزر چه نقشی در تصمیمات دولت برای اجباری کردن واکسن ها برای استخدام و ممنوعیت های وضع شده توسط دولت در مورد درمان های جایگزین ایفا کرده است.

تیرو در این مورد جواب داد که این شرکت هیچ نقشی در این مورد نداشته است. و در مورد ارتباطات دولت و این شرکت با طفره رفتن گفت: « محتوای قرارداد فایزر با دولت استرالیا محرمانه است و من هیچ اطلاعاتی ندارم که بتوانم در این رابطه به کمیته ارائه دهم.»

این جلسه و سخنان مدیران فایزر در مورد واکسن توجه بسیاری از کاربران ایکس را نیز به خود جلب کرد و بحث در مورد تفاوت افراد معمولی با کارمندان فایزر و اجبار استرالیایی ها برای ترزیق واکسن بالا گرفت.

یکی از کاربران نوشت : این افراد دقیقاً می دانند چه کار کرده اند و هیچ پشیمانی ندارند زیرا استفاده از زور برای آنها سود بی سابقه ای به همراه داشته است.

فایزر

فایزر

فایزر

فایزر

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1787

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی