پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله در همایش مهر فاطمی:

فرمانده سپاه محمد رسول الله بیان کرد: این هجمه‌های گسترده امروز به حجاب فقط بخاطر آن است که دشمن از هر جایی بتواند نقاط قدرت ایران را برای از پای درآوردن این کشور مورد هدف قرار می‌دهد.

منتشر شده در 21 تیر 1401
در سرویس

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله، امروز در همایش بزرگ مهر فاطمی در استادیوم دوازده هزار نفر آزادی با بیان اینکه حجاب یکی از بازوان توانمند و قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است گفت: چرا انقدر هجمه از طرف دنیا علیه جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد؟ چرا تلاش میکنند به مفاهمی که معنایی ندارن دامن بزنیم؟ این کلمه حجاب اجباری فقط در کشورهای شما معنی دارد. در کشور اسلامی تمام مردم ما تمام مالفه‌های دینی را انتخاب میکنن و براساس آموزه های دینی راه و روش زندگی خورد را می‌پیمایند.
وی در ادامه سخنان خود به این مسئله که چشم تمام دنیا به حجاب بانوان ایران است اشاره کرد و گفت: همه دنیا بداند زنان و بانوان ما حضرت زهرا(س) را به عنوان الگو انتخاب کردند و از همان روز حجاب اسلامی را برگزیدند.

حجاب

سردار حسن زاده در ادامه بیان کرد؛ از آن روزی که زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) را به عنوان الگوی سبک زندگی عالی انتخاب کردند، از همان روز به این انتخاب افتخار میکنند، همانطور که امروز همه به این حجاب افتخار میکنند.

وی در ادامه با بیان ایجاد دوگانی در کشور توسط دشمن و اهداف آن‌ها گفت: این دوگانی مخصوص شماست که بانوان محجبه را از تحصیلات در دانشگاه‌ محروم میکنید، مخصوص شماست که بانوان محجبه در کشور شما آزادی ندارند.

فرمانده سپاه درمورد هجمه‌های وارده بر حجاب با طرح یک سوال گفت: چرا اینهمه هجمه در شبکه‌های مجازی برعلیه حجاب است؟ برای پاسخ سوال از فرمایش مقام معظم رهبری کمک میگیرم که فرمودند: هرآنچه در ملت و قاموس وفرهنگ ملت شما به عنوان اقتدار مردم ایران باشد مورد هجوم و تهاجم دشمنان ملت ایران قرار میگرد. اگر دیدید دانشمندان هسته‌ای را شهید کردند برای آن است که در مسیر پیشرفت و اقتدار ایران قدم برداشته‌اند. اگر دیدید که فرماندهان ما را شهید کرذند به بسیج و سپاه هجمه میزنند، بخاطر این است که اینها قدرت ایران هستند و امروز اگر میبینید به حجاب هجمه میزند، چون حجاب شما مظهر اقتدار ایران اسلامی و همه مسلمان‌هاست و ملت ما و همه شما که حضور دارید افتخار میکینید که خار چشم همه دشمنان هستید.
 وی در پایان با تشکر از جامعه حرب اللهی خطاب به تمام بانوان حاضر در همایش گفت: تشکر میکنم از شجاعت شما در حضور این مراسم.

در پایان مراسم از فعالین در حوزه حجاب و عفاف قدردانی شد.

حجاب

 

 

 

حجاب

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/45352

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی