پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حجت الاسلام رئیسی:

رئیسی با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست بلکه خریدن آینده هست گفت: توجه به نیروی انسانی محوری ترین و نقطه در ورزش است لذا باید باید ساز و کار توجه به پیشکسوتان تعریف شود.

منتشر شده در 25 خرداد 1400
در سرویس

آیت الله سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز (سه شنبه) در نشستی با ورزشکاران و قهرمانان ورزشی اظهار داشت: ورزش مسئله مهمی هست و ورزش نماد پیشرفت یک کشور است و در ارزیابی‌های جهانی پیشرفته بودن ورزش یک کشور از جلوه‌های پیشرفت یک کشور است و سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست بلکه خریدن آینده است و توجه به نیروی انسانی محوری ترین و نقطه در ورزش است و باید همواره نه در سخن بلکه در عمل به آن توجه شود و باید ساز و کار توجه به پیشکسوتان تعریف شود.

وی افزود: باید برای ورزش قهرمانی در کشور سرمایه گذاری کنیم.

رئیسی با بیان اینکه باید در ورزش به چهره‌های ورزشی از درون ورزش میدان دهیم و اینکه یک چهره سیاسی مدیریت کند افراد با او انس قلبی نمی‌گیرند گفت: نیازمند روح نشاط و عاطفه و فتوت و غیرت و مردانگی هستیم و این در تربیت ورزش ما وجود دارد و فتوت علی ابن ابی طالب(ع) و دفاع از حق و دفاع از دیگران او خیلی مهم است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه ما غیر فوتبال ورزش های دیگر هم داریم که باید به آن هادهم توجه شود گفت: چون به والیبال ما توجه شد درخشید و اگر بی توجهی شود ممکن است دوباره به حال قبلی خود برگردد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ورزش شادی آفرین است و پویایی و تحرک در جامعه ایجاد می‌کند، تصریح کرد: ورزش قهرمانی مظهر وحدت و افتخار ملی است و باید تلاش کنیم امید مردم را در برخی حوزه ها برگردانیم و باید با امید زندگی کردن در جامعه گسترش یابد.

وی با تاکید بر اینکه بحث خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس دنبال خواهد شد تا نگرانی ها حل شود گفت: نشاط و میدان دادن به بانوان مهم است و حتما باید ورزش بانوان به عنوان یک محور مهم مورد توجه قرار گیرد.

رئیسی افزود: استعدادیابی باید در مناطق محرم بیشتر شود چون استعدادهای زیادی در مناطق محروم وجود دارد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/108629

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی