پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

اخیرا هکرهای «انانیموس سودان» موفق شدند وبگاه‌های چند شرکت تسلیحاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هک کنند و از کار بیندازند.

منتشر شده در 9 اردیبهشت 1402
در سرویس

گروه هکری موسوم به «انانیموس سودان» در کانال تلگرامی خود اعلام کرد توانسته تعدادی از وبگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی را طی روزهای گذشته، هک کند.

بنابر گزارش وبگاه «هدهد»، این گروه هکری موفق شده وبگاه‌های شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی (رافائل)،‌ شرکت صنایع هوایی (IAI)، شرکت «ساخت سلاح‌های اسرائیلی» موسوم به (Israeli arms manufacturing company) (iwi) و وبگاه «evigilo» که وظیفه راه‌اندازی و توسعه سامانه‌های هشدار و ارسال پیام خطر به صهیونیست‌ها حین حمله را برعهده داشت، هک کند.

این وبگاه فلسطینی در ادامه اشاره کرد که این هکرها اخیرا همچنین موفق شده بودند شرکت‌های ارتباطات و شرکت برق رژیم صهیونیستی را هک کنند که این اقدام منجر به قطعی گسترده برق در سراسر فلسطین اشغالی شد. با این حال، رژیم صهیونیستی مدعی شد که این اختلال به دلیل نقص فنی در نیروگاه تولید برق حیفا رخ داده است.

هکرهای انانیموس سودان به‌تازگی اعلام کردند که توانسته‌اند با نفوذ به برنامه خبری «Hamel»، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» و پیش از آن، روزنامه «معاریو»، «هاآرتص»، «یدیعوت آحارانوت»، «گلوبز»، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، وبگاه خبری «0404» و «راتور» را هک کنند.

این گروه که چندی پیش مسئولیت حمله سایبری و هک وبگاه‌ سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» و وبگاه «بیمه» را برعهده گرفته بود، همچنین موفق شده بود وبگاه‌های صهیونیستی «Haganah Defense force» و وبگاه شرکت «United Parcel Service» را هک کند.

حمله سایبری به صهیونیست‌ها

این روزها سایت‌های مربوط به ارگان‌های رژیم صهیونیستی توسط گروه‌های هکری هک می‌شود و حملات سایبری به رژیم اشغالی مدام بیشتر می‌شود. امروز خبر هک وبگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری موسوم به «انانیموس سودان»  منتشر می‌شود در حالی که در اخیرا خبر هک چندین وب‌سایت بانکی و شرکت‌های برق اسرائیل اعلام شده بود.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «معاریو»، «گروه هکری انانیموس در صفحه خود در تلگرام اعلام کرد که دو وب‌سایت اصلی دولتی یکی متعلق به موساد و دیگری مربوط به بیمه دولتی را از کار انداخته است و تهدید کرده که این حمله، مقدمه‌ی حمله‌ای بزرگتر است».

به گزارش المیادین، هنوز ابعاد این حمله سایبری اعلام نشده اما می‌تواند به استخراج بخش زیادی از اطلاعات موساد منجر شود.

طی روزهای گذشته، گزارش‌های متعددی در خصوص حمله سایبری علیه چندین وب‌سایت بانکی، شرکت های برق، بیمه،پست، بهداشت، فرودگاه بن گوریون و چند مرکز دیگر در اراضی اشغالی منتشر شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، اواخر فروردین گذشته، تایید کردند که شرکت پست و سیستم‌های آبیاری در اراضی اشغالی فلسطین هدف حمله سایبری قرار گرفته‌ و پس از هک سیستم‌های آبیاری، پیام «شما هک شده‌اید. اسرائیل ساقط باید گردد» در صفحه‌ها به نمایش درآمده است.

 شرکت پست رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت به شکل مستمر طی چندین روز هدف حملات سایبری قرار گرفته و به همین دلیل سیستم‌های تجاری‌اش را با هدف ممانعت از دسترسی مهاجمان تعطیل و از دسترس خارج کرده است.

شرکت پست رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که طی روزهای آینده فعالیت خود را از سر خواهد گرفت و در این مدت تلاش دارد تدابیر امنیتی را در بخش‌های مختلف خود اتخاذ کند.

حمله سایبری به صهیونیست‌ها؛ وب‌سایت موساد هک شد

روز سه شنبه 5 اردیبهشت نیز وبسایت سازمان تروریستی موساد و وبسایت سازمان تأمین اجتماعی رژیم صهیونیستی هدف حمله هکری قرار گرفت.
 
گروه هکری «آنانیموس سودان» پیش از این بار‌ها اقدام به هک وبسایت‌ها و سیستم‌های مختلف نهاد‌های رژیم اشغالگر کرده است، این گروه در بیستم فروردین نیز اقدام به هک سیستم‌های آبیاری و شرکت پست اسرائیل کرد و پیام «شما هک شده‌اید. اسرائیل ساقط باید گردد» در صفحه‌ها به نمایش درآمد.
 
پیش از آن نیز در ۱۵ فروردین وبگاه دانشگاه «عبری اورشلیم»، دانشگاه «تل‌آویو» و دانشگاه «بار ایلان» و وبگا‌ه دانشگاه‌های «حیفا»، دانشگاه «بن گوریون» در بئر السبع و دانشگاه تل‌آویو هدف حمله سایبری قرار گرفت و شرکت اسرائیلی «چک پوینت» نیز گزارش داد که این حمله را گروهی موسوم به «آنانیموس سودان» انجام داده است. 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/8599

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی