پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پوتین:

رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه در سخنرانی سال نوی میلادی با ستایش از نیروهای مسلح این کشور گفت، هیچ نیرویی مردم روسیه را ازهم دور نمی‌کند.

منتشر شده در 10 دی 1402
در سرویس

«ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سخنرانی روز یکشنبه خود به مناسبت سال نوی میلادی، با ستایش از ارتش روسیه، خواستار وحدت مردم  این کشور شد.

به نوشته روزنامه «مسکو تایمز» پوتین در این سخنرانی که از تلویزیون دولتی روسیه پخش شد، گفت: «بارها ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم سخت‌ترین مشکلات را حل کنیم و هرگز عقب نخواهیم نشست، زیرا هیچ نیرویی وجود ندارد که بتواند ما را از هم جدا کند.»

پوتین خطاب به نیروهای مسلح روسیه گفت: «شما قهرمانان ما هستید. قلب ما با شماست. به شما افتخار کرده و شجاعت شما را تحسین می‌کنیم.»

پوتین در روزهای گذشته نیز به مناسبت سال نوی میلادی به برخی سران جهان پیام تبریک ارسال کرد.

از جمله این موارد ارسال پیام به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه بود. پوتین ضمن تبریک سال نو میلادی به «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه‌ای خود، خاطرنشان کرد روسیه و ترکیه طی سال‌های گذشته در توسعه همکاری‌های چندجانبه  کاملا موثر بوده‌اند.

در بخشی از پیام پوتین به اردوغان آمده است:«دو کشور روی طرح‌های انرژی و زیرساخت‌های بزرگ با یکدیگر کار و تلاش‌ها برای حل و فصل مناقشات منطقه‌ای را تسهیل کردند. مسکو و آنکارا در سال ۲۰۲۴  به گسترش گفت‌وگوهای سیاسی و همکاری‌های سازنده خود در حوزه‌های مختلف ادامه خواهند داد وانتظار می‌رود  این همکاری به نفع کشورهای دوست و کمک به آنها باشد.»

منبع : فارس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/153178

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی