پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیشنهاد یک اصلاح طلب برای ایجاد آرامش؛

این کوچه باز کردن اصلاح طلبان برای مجرمان البته امر جدیدی نیست و شدیدا در جریان مدعی اصلاحات مسبوق به سابقه است.

منتشر شده در 6 آبان 1401
در سرویس

جوادی‌ حصار، فعال اصلاح طلب و سخنگوی حزب اعتماد ملی(حزب کروبی) که مواردی نظیر «تضمینی وجود ندارد که با سرنگونی این حکومت، نظامی بهتر سرکار خواهد آمد» و «اگر بخواهیم شکل حکومت عوض نشود، چاره‌ای نداریم جز انقلاب محتوایی» را در سوابق خود دارد، در تازه ترین ابراز وجود خود پیرامون ناامنی های اخیر پیشنهاد داده است که نظام از اغتشاشگرانی که مزدور اجنبی نبوده اند دلجویی و عذرخواهی کند! این در حالی است که آشوبگرانی که عامل دشمن بوده و یا همسو با عوامل دشمن عمل کردند، هر دوباید محاکمه شوند.

این کوچه باز کردن اصلاح طلبان برای مجرمان البته امر جدیدی نیست و شدیدا در جریان مدعی اصلاحات مسبوق به سابقه است. اصلاح طلبان عادت دارند که برای اهداف کثیف جناحی خود از جاسوس، آشوبگر، قاتل، شراب خوار، سگ باز و… طرفداری کنند و حتی نظیر ادعای جوادی حصار، این مجرمان که رفتاری توحش گونه داشتند را در جایگاه مظلوم و مدعی بنشانند و نظام اسلامی با این حجم از مدارا را در جایگاه متهم قرار دهند.

بخش هایی از یادداشت جوادی حصار را در ادامه خواهید خواند:

«بهترین نهادی که می‌تواند زمینه ساماندهی وضع موجود را فراهم سازد، قوای عاقله ملت است. قوای عاقله ملت هم که متاسفانه به دلیل شیوه‌های نامناسب از چرخه تصمیم‌سازی کشور دور مانده‌اند. از این منظر یکی از راه‌های رسیدن به آرامش اجتماعی، برگشتن از راه طی شده است. مسوولان از مسیری که در گذشته طی کرده‌اند باید بازگردند. هر اندازه که عدم اعتماد ایجاد کرده‌اند باید اعتماد را جایگزین آن کنند. اعتمادآفرینی هم با شعار، فریب و برخورد امنیتی ایجاد نمی‌شود، بلکه با تلطیف قلوب است که اعتماد حاصل می‌شود. بر اساس اعلام خود مسوولان همه کسانی که در خیابان بوده‌اند که مزدور اجنبی نبوده‌اند. به گفته برخی آقایان اغفال شده‌اند. کسی که اغفال شده، کتک خورده و آسیب دیده، با نصیحت و امر و نهی و… که راضی نمی‌شود، بلکه باید از او دلجویی شود، به او لبخند زده و عذرخواهی شود».

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/28719

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی