پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کشتی رنکینگ دار زاگرب؛

مدال طلای وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی زاگرب به «مهدی محسن نژاد» از ایران رسید.

منتشر شده در 17 بهمن 1401
در سرویس

رقابت های ۶ وزن پایانی کشتی رنکینگ دار کرواسی در رشته فرنگی از ظهر امروز (یکشنبه) در شهر زاگرب در حال برگزاری است. در این روز ۱۰ فرنگی کار ایران به روی تشک رفته که چهار نماینده ایران موفق به حضور در فینال اوزان مختلف شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ کایتو اینابا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر لی گیو سائو از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل مایتو کاوانا از ژاپن را با نتیجه ۷ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

محسن نژاد در دیدار نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف نیهاد ممدلی از جمهوری آذربایجان رفت و در نهایت با نتیجه ۸ ب صفر برابر حریف خود به برتری رسید تا سومین مدال طلای کشتی فرنگی را برای تیم منتخب ایران کسب کند.

محمدعلی گرایی و پویا دادمرز دیگر نفرات طلایی ایران هستند.

امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول قرار داشت پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر راندون میراندا از آمریکا را مغلوب کرد. و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل رضوان آرنات از رومانی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر، ده بزرگی از دور رقابت ها کنار رفت.

پیش از محسن نژاد، پویا دادمرز مدال طلای و محمدمهدی جواهری مدال برنز وزن ۵۵ کیلوگرم را از آن خود کردند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/16387

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی