پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس تکذیب یک شایعه را بررسی میکند

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در خبری اعلام کرد برخی از خوانندگان سرشناس کشوری ممنوع الکار شدند که محمد معتمدی در پیامی این خبر را تکذیب کرد و آن را باعث نابسامان‌تر کردن اوضاع موسیقی کشور دانست.

منتشر شده در 1 خرداد 1402
در سرویس

روز گذشته بهمن بابا زاده، خبرنگار حوزه موسیقی، در خبری از ممنوع الکار شدن برخی از خوانندگان کشور خبر داد . او در خبر خود اعلام کرده بود: رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره (ماکان بند)، بابک جهانبخش و امید حاجیلی از سوی «کمیته پیگیری وضعیت چهره ها» در ایران ممنوع الکار شده اند.

روز بعد از انتشار این خبر، محسن یگانه که یکی از افراد نام برده در لیست ممنوع الکارها بود در پیامی اعلام کرد: خبر ممنوع‌الکاری از هیچ جای رسمی به ما اعلام نشده و تا زمانی‌که به‌صورت رسمی به ما ابلاغ نکنند این خبر صحت نخواهد داشت.

محسن یگانه پیش‌تر هم اعلام کرده بود از فضای مجازی و رسانه کاملا بدور است و کسی از زندگی او چیزی نمیداند که بخواهد چنین اخباری در مورد وی منتشر کند.

در همین راستا محمد معتمدی در پیام اینستاگرامی خود در این خصوص نوشت این شایعات و اخبار کذب کمک به اوضاع موسیقی کشور نمی‌کند و باعث  نابسامان‌تر کردن اوضاع موسیقی کشور می‌شود.

رسانه

معتمدی در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده است که این نوع اخبار منبع خبر شبکه معاند من و تو است.

جدا از این اتفاق که برای هر خبری باید به دنبال منبع و اصل خبر بود، قوه قضاییه هم باید در این مسئله با ورود به موقع خود و برخورد مناسب و موثر جلوی نشر اینگونه اخبار را که جز ضرر حاصلی برای امورات کشوری ندارد را بگیرد.

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/6508

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی