پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معاون رییس جمهور و مدیر عامل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت سیزدهم به لحاظ اختصاص منابع مالی بیشترین حمایت را از خانواده شهدا و ایثارگران تاکنون داشته است.

منتشر شده در 28 بهمن 1401
در سرویس

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه مشهد افزود: بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری 2 برابر شده و منابع اعتباری این بنیاد در سال آینده نیز ۵۰ درصد افزایش می یابد.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات مهم بنیاد شهید در دولت سیزدهم حرکت در جهت معرفی شهدا به جامعه در قالب برنامه های فرهنگی و هنری بوده که توفیقات زیادی در این بخش داشته است.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: از جمله برنامه های هنری شاخص در حوزه معرفی شهدا، سریال «بچه زرنگ» بوده که درباره شهدای مدافع حرم است و با همکاری شبکه ۲ سیما ساخته شده است.

وی افزود: اثر دیگر در این خصوص مربوط به فیلم «اتاقک گلی» با موضوع جنایت منافقین در خصوص یکی از روستاهای کردنشین در جریان عملیات مرصاد است که در جشنواره فیلم فجر امسال موفق به کسب جوایز متعددی شد.

معاون رییس جمهور در ادامه سخنان خود به تشریح جنایات استکبار علیه نظام قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بعد از انقلاب ۳۷ کشور به رژیم بعث عراق در جنگ با ایران کمک کردند، به طوریکه ایران در این جنگ فقط از ۱۳ کشور اسیر داشت.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15062

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی