پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس از گوشه و کنار کشور خبر درستی از طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده توسط کاندیدهای انتخاباتی به گوش نمی‎‌رسد و بسیاری از مردم اظهار سردرگمی در انتخاب افراد کرده‌اند.

منتشر شده در 8 اسفند 1402
در سرویس

زهرا لایق حقیقی؛ این روزها کشور درگیر مهم ترین اتفاق تاریخی خود است. انتخابات بزرگترین رویداد تاریخی ایران که استقلال و مردمی بودن این کشور را به جهانیان نشان می‌‎دهد. استحکام و مقاومت مردم در این زمان‌های مهم تاریخی به خوبی در مقابل چشم دشمنان به نمایش می‌شود. با اینکه همه ساله با هزینه های گزاف سعی در بر هم زدن این اتحاد دارند و میخواهند از مشارکت مردم کم کنند اما به نتیجه نمی رسند. مشارکت کم مردم در انتخابات یعنی کم شدن اعتبار نظام در بین مردم که راه نفوذ دشمن در کشور را راحت تر می‌‌کند.

اما همه ساله انتخابات مجلس دچار حواشی‌های خاص می‌شود که کمی باعث سر درگمی مردم خواهد شد. در انتخابات مجلس برخی با لیست‌های نمایندگان خود شرکت می‌کنند و برخی بطور مستقل. لیست دادن گروه‌های سیاسی کشور هم خود دچار روندی است که تا اتمام آن زمان معینی از فعالیت نمایندگان را خواهد گرفت.

اما امسال ماجرا طوری دیگری پیش رفت، با اینکه دو روز بیشتر تا انتخابات نمانده اما نمایندگان تهران هنوز اندر خم یک کوچه جمع آوری لیست‌‎های خود هستند و هنوز برنامه مشخصی از فعالیت خود به مردم ارائه نداده اند.

مردم با اظهار سردرگمی در انتخاب افراد خواستار پایان دادن به حواشی انتخاباتی از سوی مجلس و هواداران آنها در صفحات مجازی شده‌اند تا راحت تر بتوانند از بین کاندیداها انتخاب کنند.

در برخی از استان ها هم برخی نمایندگان بجای بیان اهداف و برنامه‌های خود برای مردم ستاد خود را محلی برای شادی و پای کوبی و توزیع غذا بین هواداران ود تبدیل کرده‌اند.

در این زمان محدود کاندیدای انتخابات مجلس باید با دقت بیشتری در حوزه انتخاباتی خود فعالیت کنند و با ارائه دقیق از فعالیت‌های آینده خود در خانه ملت انتخاباتی به دور از حاشیه و آگاهانه داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/161307

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی