پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نایب قهرمان کشتی آزاد قهرمانی جهان:

نایب قهرمان کشتی آزاد قهرمانی جهان به عملکرد خود در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ اشاره کرد و گفت، رقبایی را که قبلاً به آنها باخته بود، شکست داده است.

منتشر شده در 27 شهریور 1402
در سرویس

امیرمحمد یزدانی درباره عملکردش در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 گفت: روز اول، روز خیلی خوبی برای من بود، خوب شروع کردم و در ادامه خیلی خوب کشتی را تمام کردم، اما احساس می‌کنم در روز دوم بدنم دیرتر راه افتاد. نمی‌خواهم گردن کسی بیندازم و مقصر خودم بودم که دیر راه افتادم. چند اشتباه کردم و روی تکنیک دیگر کشتی‌گیر آمریکایی کار کرده بودم که تکنیک خود را عوض و از تکنیک دیگر استفاده کرد. خیلی دوست داشتم مدال طلا بگیرم، چون نقره زیاد دارم.

وی در  پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد به کسب مدال نقره راضی شده بود، گفت: نه واقعاً، دو مدال نقره داشتم و در امیدهای جهان هم نقره گرفتم. باز هم خدا را شکر می‌کنم، چون سال گذشته اتفاقاتی افتاد که اصلاً مدال نگرفتم. گروه من از کشتی‌گیر آمریکایی سخت‌تر بود. در گروه من کشتی‌گیر گرجستانی حضور داشت که در فینال امیدهای جهان من را شکست داده بود. قزاقستان قهرمان آسیا نیز در گروه من بود.

نایب قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان در پایان تصریح کرد: اکماتالف کشتی‌گیر بلغارستانی قهرمان اروپا و جهان نیز در گروه من بود. به چهار نفر در گروهم باخته بودم، اما همه را به جز یک کشتی که 6 بر صفر بردم، با امتیاز عالی شکست دادم. دوست داشتم فینال را ببرم، اما شکست خوردم. شاید بگویند من راضی شده بودم، اما هر چه بیشتر ببرم بهتر است. دوست داشتم طلا بگیرم، اما نشد و شرمنده هستم.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/140382

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی