پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از بهمن ماه امسال دستورات متعددی برای به حاشیه رفتن انتخابات از سوی منافقین برای اصلاح طلبان صادر شده که رنگ و بوی اجرایی شدن آن را در رفتارهای این روزهای اصلاح طلبان در ایران به خوبی مشاهده می‌کنیم.

منتشر شده در 16 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ 21 بهمن امسال خبر ارسال دستور کار برای کم رنگ کردن انتخابات از سوی منافقین برای میرحسین موسوی در رسانه‌ها منتشر شد. (اینجا بخوانید) گروهک جنایت پیشه‌ نفاق به اردشیر امیرارجمند نزدیک‌ترین و معتمدترین مشاور میرحسین موسوی ابلاغ کرده است تا طبق الگویی که منافقین قبلاً و در قالب تشکیل جبهه ملی مقاومت اجرا کرده‌اند تشکیلاتی برای وی ایجاد نماید.

با نزدیک شدن به انتخابات برخی از سران سرشناس اصلاح طلب برای کم رنگ کردن انتخابات اعلام کردند که در این انتخابات شرکت نمی‌کنند و از کسی هم حمایت نخواهند کرد. خاتمی نفر تاثیر گذار اصلاح طلبان در جمع مشاوران در خصوص شرکت نکردن خود در انتخابات گفت: این بار تصمیم گرفتم که اگر نمی‌توانم کاری برای مردم بکنم همراه و همنوا با خیل ناراضیانی باشم که در عمق وجودشان بر این باورند که اگر راه نجاتی باشد راه اصلاح امور است.  آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم.

اصلاحطلبان با تحریم انتخابات در راستای خواسته‌های منافقین باعث خوشحالی معاندین هم شدند و باعث پرداختن رسانه‌های دشمنان خارج نشین به این ماجرا شدند.(اینجا بخوانید)

بازی در خط منافقین

بعد از انتخابات و کشیده شدن انتخاب برخی از نمایندگان به مرحله دوم منافقین در دستور کار دیگر به میرحسین موسوی دستور داده‌اند عناصر رادیکال موسوم به اصلاح طلب را به صدور بیانیه‌های هنجار شکن علیه مبانی و مقدسات نظام و نیز تخطئه انتخابات اخیر وادار نماید.

بعد از این دستور کار که روز گذشته خبر آن منتشر شد امروز بیانیه‌هایی از سوی سرشناسان اصلاح‌طلبان استارت خورد و تضعیف انتخابات آغاز شد.

این کنش سران اصلاح طلبان نشان از بازیگری خوب آنها برای فرمایشات منافقین در ایران دارد. با این کار صدای دشمن در ایران بودن را علنی فریاد می‌زنند این نشان از کلافگی اصلاح طلبان در نرسیدن به هدف‌های خود دارند که اینگونه بر طبل رسوایی خود می‌کوبند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/162981

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

  1. .
    سیدمحمد خاتمی اصلاح‌طلب گفت: رأی ندادم تا اعتماد آسیب دیده‌ی مردم از حکومت ترمیم شود.

    آقای خاتمی،
    فرمایشتان نهایت پوپولیسم است زیرا مردم در اثر 45 سال دیکتاتوری جمهوری اسلامی در نهایت خرافات و تعصب و ناآگاهی به سر می‌برند شما با رأی ندادن نالایق‌ترین ملتزمین عملی به ولایت مطلقه‌ی فقیه را بر صدر نشاندید.
    بسوزانیم سودا و جنون را، درآشامیم هر دم موج خون را.
    چنان پیر و چنان عالم فنا به، که تا عبرت شود لایعلمون را.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی