پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیر مسئول جهت‌پرس تشریح کرد:

روزنامه فرهیختگان با ارائه جدولی مدعی درآمد چندهزار میلیاردی صداوسیما از تبلیغات ورزشی است اما واقعیت چیز دیگری است و مشخص نیست چرا این روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد این گونه واقعیت را تحریف کرده است.

منتشر شده در 11 تیر 1402
در سرویس

اخیرا برخی کانال‌های زرد تلگرام با استناد به گزارش روزنامه فرهیختگان مدعی شدند که صداوسیما درآمد زیادی از پخش بازی‌های استقلال و پرسپولیس کسب می‌کند.

1

احمد کارآمد، مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس، در خصوص تخریب صدا و سیما در روزنامه فرهیختگان با بیان این نکته که تعرفه‌های تبلیغات صدا و سیما مختلف است توضیحات کاملی درباره  درآمد صدا و سیما از تبلیغات ارائه کرده است.

وی در توضیحات خود با اشاره به فریب خوردن ادمین‌های کانال‌های تلگرامی می‌گوید: البته که انتظاری از ادمین‌های کانال تلگرامی نیست که مطلع باشند، کل درآمد صدا و سیما در یک سال به 5 هزار میلیارد تومان هم نمی‌رسد ولی برای یک روزنامه، آن هم مثل فرهیختگان، فریب مردم با این ارقام نجومی برای حیثیت رسانه دانشگاه آزاد(که یک نهاد علمی محسوب می شود) فاجعه است!

کارآمد در ادامه با اشاره به تعرفه درآمدی صدا وسیما گفت: جهت اطلاع باید عرض کنم که تبلیغات در صدا و سیما دو تعرفه دارد: یک تعرفه پخش تبلیغ که تقریبا روزنامه فرهیختگان دارد به آن اشاره می کند و یک تعرفه افزایش اعتبار پرداختی توسط صاحب تبلیغ است!

فرض کنید یک صاحب برند، هزار تومان پرداخت میکند، با تعرفه افزایش اعتبار ، اعتبارش ( بخاطر پرداخت نقدی ، سرعت پرداخت ، ایرانی بودن کالا و ….) تبدیل میشود به مثلا یک میلیون تومان و بعد از اعتبار به وجود آمده، هزینه میکنند!

یا به عبارتی باید گفت که تعرفه پخش تقریبا حدود ۹۰ تا ۹۹ درصد تخفیف میخورد و همچنین به همه اینها باید تبلیغات فرهنگی رایگان را اضافه کنیم که به صورت تکلیفی در باکس اصلی تبلیغات تلویزیون پخش میشود مثل تبلیغات مراسم های شهدا یا تبلیغات دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی!

لذا همانطور که پیش تر عرض کردم کل درآمد صدا و سیما از تبلیغات 5 همت بوده و این جای بسی تاسف است که یک رسانه حقیقتا انقلابی چنین اشتباهی را مرتکب شود و در ادامه خط اصلاح طلبان برای تخریب صدا و سیما دست به دامن دروغ های چند هزار میلیاردی شود!

وی در ادامه توضیحات خود ویدیویی در خصوص پشت پرده دروغ های چندهزار میلیاردی علیه صدا و سیما را منتشر کرد و نوشت اگر وقت داشتید این ویدئو را هم ببینید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/3606

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی