پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با تأکید بر اینکه کارآفرینی در مناطق آزاد بدون اصلاح قوانین امکان پذیر نیست، گفت: دولت و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد مطالبه اصلاح قوانین این حوزه را داشته و نیازمند کمک مجلس هستند.

منتشر شده در 28 آبان 1400
در سرویس

به نقل از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، سعید محمد‌، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و معاونان دبیرخانه در نشستی با حضور جمعی از نمایندگان و اعضای فراکسیون مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رفع موانع و مشکلات موجود در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، خواستار اعلام مشکلات، چالش‌های اجرایی و دغدغه‌های فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران مناطق آزاد توسط نمایندگان خانه ملت شد تا برای حل و فصل آنها برنامه ریزی و اقدام شود.

‌دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی تاکید کرد: دولت و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد مطالبه اصلاح قوانین این حوزه را داشته و نیازمند کمک مجلس هستند، کارآفرینی در مناطق آزاد بدون اصلاح قوانین امکان پذیر نیست، این مهم باید به عنوان یک پروژه فوری در هماهنگی و تعامل با نمایندگان پیگیری شود تا گره کار این مناطق باز گردد.

‌محمد افزود: ارتقاء جایگاه دبیرخانه و سازمان های مناطق در برنامه هفتم توسعه برای توسعه پایدار ضروری است، این مهم از سوی دولت خاصه معاون اقتصادی رئیس جمهور و با کمک فراکسیون مناطق آزاد در حال پیگیری است.

وی در این نشست که با محوریت بررسی و ارزیابی طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد موضوع کمیسیون اقتصادی، لایحه اصلاح تبصره ماده 23 برنامه هفتم توسعه و لایحه اصلاح بند الف ماده 65 احکام دائمی برگزار شد‌ تصریح شد: تکمیل و تأمین زیرساخت ها در مناطق آزاد یکی از ابتدایی ‌رین ضرورت‌ها و ابزارهای توسعه این مناطق است که با درج در تبصره‌های بودجه و تهاتر ممکن خواهد شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/83949

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی