پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این بار فتنه‌های فارغ از رنگ و بوی سیاسی و اقتصادی، مسائل فرهنگی را نشانه گرفته بود، گفت: مهاجمین توسط همین نسل جوان و دهه هشتادی‌ها مغلوب خواهند شد.

منتشر شده در 12 آبان 1401
در سرویس

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در شورای ترویج فرهنگ ایثار در کرج، ضمن گرامیداشت ایام، گفت: تلاش گسترده ای از سوی دشمنان خارجی اتفاق افتاد در به صحنه آوردن برخی از نسل جدید کشور برای مقابله با مبانی و معارف انقلاب اسلامی، جنس این اتفاقات با فتنه‌های پیش از آن این بود که در گذشته شعارهای سیاسی و اقتصادی را شاهد بودیم اما این‌بار فتنه فرهنگی را شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه آن چیزی که مورد هدف قرار داشت مبانی دینی و باورهای مذهبی مردم بود، ادامه داد: این جریانی که به دنبال حذف تمدن ایران اسلامی ما در صحنه جهانی است که چند صد سال است پیگیر آن است، امروز هم با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای جهانی و همه قدرت جنگ نرم اعم از ماهواره، اینترنت، شبکه‌های فیلم و سریال ووو خواستار ایجاد نوعی یکپارچه سازی فرهنگی در صحن جهان هستند.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه باورهای دینی و مذهبی کشور ما پررنگ‌تر از دیگر کشورها است، اضافه کرد: همیشه مهاجمین کشور مغلوب اعتقادات فرهنگی مذهبی ما شده‌اند.

معاون رییس جمهور بیان کرد: مهاجمین توسط همین نسل جوان و دهه هشتادی‌ها مغلوب خواهند شد، سرود سلام فرمانده در ابتدای سال یک حرکت جهانی را رقم زد که نشانه نگاه ویژه و مستقیم صاحب الزمان (عج) است.
وی با تاکید بر اینکه شهدا چراغ راهنما هستند که باید به جامعه معرفی می‌شد، اضافه کرد: ما هم کمکاری‌هایی داشته‌ایم، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر تلاش شود، برای هر قومیت و صنوفی شهید و الگوی خود آن صنف و گروه سنی معرفی شوند.
این مقام مسؤول اضافه کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به این منظور است که مسائل و موارد مربوط و حائز اهمیت حوزه ایثار و شهادت، شناسایی و معرفی شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مسئله ایثار و شهادت با همکاری و حمایت همه دست‌اندرکاران به نتیجه خواهد رسید، اضافه کرد: شرایط در دولت سیزدهم برای ارائه خدمات به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/27671

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی