پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 21 اسفند 1399
در سرویس

به گزارش جهت، مخاطبان فصل دوم «عصر جدید» امشب می‌توانند مخاطب فینال این برنامه باشند و با اجرای پنج شرکت کننده این برنامه و رای به آنها قهرمان فصل جدید این برنامه استعدادیابی را انتخاب کنند.

اگرچه که پنج شرکت کننده این فصل شاید به اندازه فصل اول برای مردم چهره و معروف نشدند. در فصل پیش محمد زارع، سعید فتحی روشن، پارسا خائف، فاطمه عبادی و دختران نینجا به چهره‌های مشهوری بدل شدند که سرنوشت هر یک از آنها برای مخاطب دغدغه شده بود و باعث شد فینال این برنامه را با نگاهی پیگیر برای انتخاب قهرمان اصلی برنامه دنبال کنند.

این فصل از برنامه هم در نهایت به راه یابی پنج فینالیست که هر یک در ویژگی‌های مهارتی خود را آزمودند منجر شد که یک وجه تمایز آن جذابیت بیشتر گروه‌های ورزشی و نمایشی برای مخاطبان است که در عمل چهار گروه و یک خواننده را به فینال رساند.

عرفان طهماسبی، گروه «مجاز»، «فرشتگان»، «ستاره هشتم» و «جوانمردان ایران زمین» پنج شرکت کننده‌ای بودند که در این فصل به مرحله فینال راه یافتند و حالا امشب با اجرای این گروه‌ها قهرمان برنامه از رتبه اول تا پنجم به ترتیب مشخص خواهد شد.

این برنامه امشب پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و قرار است در شب‌های منتهی به تحویل سال نیز قهرمان نهایی برنامه مشخص شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/119938

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی