پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بررسی دلسوزی عجیب غربی‌ها برای ایران

دولت فرانسه که به تازگی قانون پناهندگان را ابلاغ کرده بود در تصمیمی عجیب اعلام کرد هیچکدام از پناهندگان ایرانی را اخراج نمی‌کنیم.

منتشر شده در 6 بهمن 1401
در سرویس

زهرا لایق حقیقی- بی بی سی فارسی در خبری اعلام کرد که ژرالد دارمنن، وزیر کشور فرانسه در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ در پارلمان گفت: این کشور هیچ پناهنده ایرانی را به زور از خاک این کشور اخراج نخواهد کرد و انها را به ایران باز نخواهد گرداند. این در حالی است که چندی پیش خانم ایرانی بنام مرجان از فرانسه رفت و دولت فرانسه اعلام کرد او به ما درخواست پناهندگی نداده بود و قصد سفر به انگلیس و بودن کنار خانواده‌اش را داشت اما انگلیس در حرکتی عجیب تمام پناهاجویان را از کشورش اخراج کرد و در بین آنها تعدادی ایرانی نیز وجود داشت. نکته دیگر این ماجرا این است که در 16 آذر ماه 1401 فرانسه قانونی را برای پناهندگان وضع کرد که در آن بیشتر پناهندگان باید از این کشور اخراج شوند مگر در این کشور کاری داشته باشند یا خدماتی به این کشور ارائه دهند. بیشتر کشورهای غربی در حال وضع قانون جدید برای پناهنگان کشور خود هستند که در هر حال موجب اخراج بسیاری از پناهندگان از آن کشور خواهد شد.

دوستی خاله خرسه غرب برای ایران

در حالی که تمام دنیا در بذترین وضع رفتاری با معترضین و در حال اخراج تمام پناهندگان از کشور خود هستند در حرکتی نمایشی اقدام به این مسئله کرده‌اند که تا سامان نگرفتن اوضاع ایران هیچ پناهنده ایرانی را از کشورشان بیرون نمی‌کنند و این تصمیم، تصمیمی از طرف بیشتر کشورهای غربی بوده و دلیل آن را دستگیری و اعدام معترضین ایران اعلام کردند و تا پایان نیافتن این اوضاع در ایران آنها اخراج نمی‌کنند و یا آنها را تحویل ایران نمی‌دهند. 

چرا به یک بار تصمیم بر حفظ پناهندگان ایرانی شد

با توجه به قوانین جدید پناهندگی در کشورهای غربی مبنی بر اینکه پناهندگان یا باید کار داشته باشند یا در ازای ارائه خدماتی می‌توانند در آن کشورها بمانند نباید زیاد به اتفاق اخیر کشورهای غربی نسبت به نگهداری پناهندگان ایرانی خوش بین بود. در این مدت ایران خیلی از جاسوسان غربی را در کشور بازداشت کرده و بسیاری را از رده خارج کرده و با هک گسترده اطلاعات جاسوس غربی‌ها بسیاری از مهره‌های آنها را شناسایی کرده است و بسیاری از منافقین و مزدوران دست پرورانده غربی از بین رفته‌اند که با این تصمیم عجیب فرانسه بعید نیست از آن پناهندگان مزدوران و منافقان جدیدی برای ایران به وجود بیاید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/17470

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی