پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش جهت پرس از حضور سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر؛

حضور جنجالی سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما واکنش‌های متفاوت سیاسی و ورزشی را به همراه داشت که در این گزارش به آن پرداخته می‌شود.

منتشر شده در 20 تیر 1402
در سرویس

عطیه فکری – شب گذشته سردار آزمون ستاره فوتبالی تیم ملی کشورمان و ستاره بایر لورکوزن در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر در شبکه سوم سیما، مقابل محمدحسین میثاقی مجری این برنامه حضور پیدا کرد.

واکنش‌ها نسبت به حضور سردار آزمون در این برنامه متفاوت بود، برخی به دید طنز نگاه کرده بودند و تیکه‌ها و شوخی‌های مربوط به سردار با سایر بازیکنان مثل بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی را بازنشر کردند و برخی دیگر مثل طیف سیاسی اصلاح‌طلبان به زور در پی پیدا کردن تیکه‌های سیاسی علیه صدا و سیما بودند که از نظر مخاطب فاقد اهمیت بود.

برخی دیگر صحبت‌های سردار را به حواشی اخیر بیرانوند درباره قراردادش با پرسپولیس و صحیت با باشگاه استقلال پرداختند و از آن نکته‌هایی من باب افشاگری پیدا کردند.

سردار آزمون درباره بیرانوند گفت که از اول مطمئن بود که او به استقلال نمی‌رود و حتی گفت که استوری‌ها و مطالبی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده همه را وکیل علی بیرانوند نوشته و خودش نبوده است.

او به شوخی در ادامه این ادعا گفت: مردم فکر نکنند بیرانوند این جملات را می‌نویسد، همه کار وکیلش است‌. به او می‌گویم اگر یک‌بار توانستی متن استوری را بخوانی هرچه بگویی قبول می‌کنم. قلعه‌نویی در رختکن تیم ملی آهنگ «ای ایران» را می‌گذارد بخوانیم و من تمام نگاهم به بیرانوند است که ببینیم او می‌تواند بخواند یا نه. واقعا هم بلد نیست.

دوست دارم تراکتور قهرمان شود

سردار آزمون در گفت‌وگو با این برنامه گفت: تراکتور هواداران خیلی خوبی دارد و به همین خاطر عاشق این تیم شدم. دوست دارم تراکتور قهرمان شود و این تیم معمولاً هر سال برای قهرمانی بسته می‌شود اما در لحظات آخر کم می‌آورد. 

آزمون در پاسخ به این سوال که از لحاظ فنی نظرش در رابطه با قهرمان فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال ایران چیست؟ گفت: با تعصب، تراکتور قهرمان می‌شود، هرچند که تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان هم همواره مدعی هستند.

 سردار در ادامه درباره قهرمان لیگ برتر گفت که با این همه بازیکن خوب و بازیکنان جدید که پرسپولیس جذب کرده است احتمال قهرمانی این تیم هم هست.

 فرصت‌طلبی اصلاح‌طلبان و سیاسی کردن صحبت‌های سردار آزمون

روزنامه و رسانه‌های اصلاح‌طلب با اشاره به صحبت‌های سردار وقتی داشت درمورد بازی با ولز می‌گفت فرصت را غنیمت شمردند تا حرف‌های او را سیاسی جلوه دهند، در صورتی که فقط گفت شرایط خوبی در کشور حاکم نبود و بازیکنان هم از نظر روحی تحت فشار بودند. نکته‌ای که همه می‌دانند اینست که حضور تیم ملی در جام جهانی قطر مصادف با اغتشاشات چند ماه گذشته بود و طبیعی است که وقتی درمورد بازی‌های جام جهانی صحبت می‌شود اشاره‌ای به وضعیت ایران آشوب‌های خیابانی آن شود و نمی‌توان آن را کنایه سیاسی در آنتن زنده تعبیر کرد.

 سانسور تتوی دست سردار آزمون

یکی دیگر از رسانه‌های فرصت‌طلب به تتوی دست سردار آزمون اشاره کرد و گفت که صدا و سیما به دلیل لباس آستین کوتاه سردار برای سانسور دست او به مشقت افتاده‌است در صورتی که در تمام برنامه سردار طبق عادت دائم دستش را تکان می‌داد و همه متوجه تتوی او شده بودند و نیازی به سانسور نبود که اگر می‌خواستند خیلی طبیعی می‌توانستند قبل از شروع برنامه فکری به حال این ماجرا کنند.

سردار آزمون قرنطینه شد- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم | Tasnim

نظر سردار آزمون درباره مهدی طارمی

سردار در برنامه فوتبال برتر وقتی از او درباره مهدی طارمی سوال کردند گفت که هر بازیکنی یه تیم متشکل از خانواده، وکیل و دوستان قابل اعتمادی دارد که با مشورت با آن‌ها تصمیم می‌گیرد در کدام یک از باشگاه‌هایی که از او دعوت کرده‌اند بازی کند و احتمالا مهدی و تیمش به این نتیجه رسیده‌اند که اگر در پورتو بماند بیشتر می‌درخشد همانطور که منم با مشورت به این نتیجه رسیدم که در بایر لورکوزن بمانم.

سردار آزمون مهر ماه پدر می‌شود

سردار آزمون درباره ماندن در یکی از تیم‌های آلمان گفت: : تا ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارمو چون دخترم به دنیا می آید دوست دارم در آلمان بمانم و احتمال زیاد امسال در لورکوزن هستم.  تازه دارم دارم در لورکوزن جا می‌افتم، در بازی‌هایی که فیکس بازی کردم یا گل زدم یا تاثیرگذار بودم.

گلهای به یادماندنی سردار آزمون برای تیم ملی ایران 

در این برنامه برای حسن ختام تمام گل‌های به یاد ماندنی سردار آزمون برای تیم ملی ایران را هم به صورت فشرده پخش شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/3167

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی