پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس حمایت تکراری از قاتلان و جانیان توسط اپوزیسیون جمهوری اسلامی را بررسی می‌کند

شش ماه از فراخوان رسانه های معاند برای اغتشاش در محله خانه اصفهان می‌گذرد و سرانجام دیروز 29 اردیبهشت‌ماه حکم اعدام این سه متهم به جرم «محاربه» اجرا شد.

منتشر شده در 30 اردیبهشت 1402

آبان سال گذشته در جریان ناآرامی‌های آشوب‌های سال ۱۴۰۱، سه نفر از مدافعان امنیت در محله خانه اصفهان به شهادت رسیدند. براساس گزارشات، صالح میرهاشمی بلطاقی فرزند سید کاظم متهم ردیف اول پرونده به‌اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری، تشکیل و اداره گروه‌ مجرمانه به‌قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرائم ضد امنیت داخلی به اعدام و به‌اتهام عضویت و همکاری با گروهک منافقین به 10 سال حبس تعزیری محکوم شد.

مجید کاظمی شیخ‌شبانی فرزند محمدرضا متهم ردیف دوم پرونده به‌اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به‌قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی به 10 سال حبس تعزیری محکوم شد.

سعید یعقوبی کردسفلی فرزند کرمعلی متهم ردیف سوم پرونده به‌اتهام محاربه از طریق اقدام به کشیدن اسلحه و استفاده از کلت کمری به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به‌قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی کشور به 10 سال حبس تعزیری محکوم شد.

فیلمی از وحشی گری صالح میرهاشمی، یکی از عاملین حمله تروریستی در خانه اصفهان

این سه نفر، از اشرار مسلح و اغتشاشگر که با فراخوان ضد انقلاب در محله خانه اصفهان تجمع کرده بودند به سمت این نیروهای مدافع امنیت تیراندازی کردند. با تایید حکم توسط دادگاه تجدید نظر صالح هاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی به عنوان متهمان ردیف اول تا سوم به جرم «محاربه» به اعدام محکوم شدند و این حکم، بامداد ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.

همزمان با اعلام این حکم رسانه‌های ضدانقلاب، نسبت به حکم اعدام این تروریست‌ها ابراز مخالفت کردند.

123

 

رسانه‌های معاند به دنبال انحراف افکار عمومی سعی در وارونه جلوه‌ دادن برخی حقایق و نظرات در خصوص قاتلان و اشرار حادثه تروریستی خانه اصفهان دارند که در مقابل این پروژه‌های شکست‌خورده مردم با آگاهی و هوشیاری خواستار اشد مجازات مجرمان هستند.

کاربران فضای مجازی نسبت به مجازات عاملان حادثه تروریستی محله خانه اصفهان واکنش نشان دادند.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/6802

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی