پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در راستای خونریزی مجدد صورت گرفت؛

جریان‌های تجزیه طلب تروریست حوزه سیستان و بلوچستان با سناریویی رسانه‌ای به دنبال ایجاد درگیری در استان هستند.

منتشر شده در 6 آبان 1401
در سرویس

 جمع زیادی از مردم شهرستان‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان تاکنون خود را برای حضور در نماز جمعه اهل سنت این هفته به زاهدان رسانده‌اند.

در چنین شرایطی در اخباری که از سوی جریان‌های تجزیه طلب تروریست حوزه سیستان و بلوچستان منتشر می‌شود، سناریوی رسانه‌ای جدیدی در حال شکل‌گیری و گسترش است.

روند به این صورت طراحی شده که افراد وابسته به این جریان با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از یک سو تلاش دارند تا به واسطه فراخوان‌های گوناگون و تحریک عمومی با تکیه بر واژگانی همچون «انتقام» مردم را به دست گرفتن سلاح و خونریزی دعوت کنند و از سوی دیگر ادعا کرده‌اند سناریوی تروریستی برای جمعه زاهدان یا دیگر شهرهای استان در راستای خونریزی مجدد در استان محتمل است و در این سیر انگشت اتهام را در اقدامی پیش دستانه سمت نظام نشانه رفته‌اند.

«ح.س» سردمدار شاخه رسانه‌ای این جریان که وابسته به گروهک «مالک ریگی» بوده نیز پیشاپیش اعلام کرده هر اتفاقی در سیستان و بلوچستان بیافتد مسئولیتش با سپاه و نهادهای انتظامی و امنیتی است.

از این رو لازم است مردم استان هوشیاری به خرج داده و نهادهای امنیتی و انتظامی با تاکید دوچندان بر اقدامات پیشگیرانه سناریوی تجزیه طلبان و بدخواهان را خنثی کنند.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/28722

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی