پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فعال اصلاحطلب:

آهنگران گفت: من هم کلاس آمدن آیت‌الله رئیسی را در دانشگاه شهید مطهری می‌دیدم و هم بعدظهر‌ها ایشان به حجره بعضی از دوستان می‌آمدند و حتی یک بار به حجره ما آمدند و فکر می‌کنم در آن زمان رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودند.

منتشر شده در 16 خرداد 1400
در سرویس

محمدعلی آهنگران از فعالان اصلاح طلب طی مصاحبه‌ای با اشاره به بداخلاقی و سخنان خلاف واقع و عرف مهرعلیزاده گفت: در اوایل دهه ۸۰ من در دانشگاه شهید مطهری، دانشجوی لیسانس بودم و آیت‌الله رئیسی در آن زمان در آن دانشگاه دانشجوی فوق لیسانس بودند.

وی افزود: من هم کلاس آمدن آیت‌الله رئیسی را می‌دیدم و هم بعدظهر‌ها ایشان به حجره بعضی از دوستان می‌آمدند و حتی یک بار به حجره ما آمدند و فکر می‌کنم در آن زمان رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودند.

آهنگران با اشاره دوباره به سخنان خلاف واقع مهرعلیزاده در مناظره روز گذشته گفت: من وقتی سخنان آقای مهرعلیزاده را دیدم خیلی متاثر و متاسف شدم.

این فعال اصلاح طلب در ادامه گفت: به عنوان یک شاهد زنده باید متذکر می‌شدم که سخنان آقای مهرعلیزاده خلاف واقع و بدون هیچ مدرکی بوده و شخص خود من در دانشگاهی که آیت‌الله رئیسی درس خوانند من هم حضور فیزیکی داشتم و شاهد حضور ایشان در آنجا بودم و اتفاقاً در جریان دفاع پایان‌نامه کارشناسی ارشد ایشان هم بودم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/110528

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی