پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاکنون دو فصل از سریال «زیرخاکی» پخش شده است و قرار است فصل سوم آن در ایام نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه یک سیما برود.

منتشر شده در 16 اسفند 1400
در سرویس

تاکنون دو فصل از سریال «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان از تلویزیون پخش شده است و سومین فصل از این سریال برای پخش از شبکه یک در نوروز ۱۴۰۱ قرار است روی آنتن برود.

در انتهای فصل دوم فریبرز (پژمان جمشیدی) و ناصری (هومن برق نورد) به اسارت نیرو‌های بعثی درآمدند. داستان سری سوم نیز در ادامه قصه فصل دوم است.

زمان پخش سریال زیرخاکی ۳؛ از سریال‌های نوروزی سال ۱۴۰۱

پخش از: شبکه یک سیما

ساعت پخش: هرشب ساعت ۲۲:۱۵

بازیگران: ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، گیتی قاسمی، هومن برق نورد، نادر فلاح، پیام احمدی نیا، رایان سرلک و…

کارگردان: جلیل سامان

ساعت پخش و تکرار سریال زیرخاکی ۳ + بازیگران و خلاصه داستان (نوروز ۱۴۰۱)

فصل سوم سریال جذاب و تماشایی «زیرخاکی» برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. این سریال از اوایل آذر ماه تولید خود را آغاز کرد و در حال فیلمبرداری در شهرک دفاع مقدس است.

شنیده‌ها حاکی از آنند که تیم بازیگران فصل دوم این سریال همچنان در فصل سوم حضور دارند؛ و قرار است چندین بازیگر شناخته شده از جمله «پیام احمدی‌نیا» جلوی دوربین «زیرخاکی ۳» بازی کنند.

سریال زیرخاکی به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا پخش خود را در ماه رمضان ۱۳۹۹ آغاز کرد. استقبال بی‌نظیر مردم از این سریال تاریخی کمدی باعث شد تا زیرخاکی ۲ در سال ۱۴۰۰ هم مهمان خانه‌هایمان باشد. روند داستان سریال زیرخاکی جذابیت زیادی داشت و همین امر توانست آن را به ساخت فصل سوم بکشاند. حال باید منتظر پخش آن در نوروز ۱۴۰۱ باشیم.

سریال زیرخاکی ۳ در ادامه دو فصل قبلی خود ساخته شده است. فریبرز باغ‌بیشه فردی بلند پرواز بود و تلاش می‌کرد تا راه صد ساله را یک شبه طی کند. داستان فصل سوم سریال زیرخاکی با اسیر شدن فریبرز باغ‌بیشه، شخصیت اصلی قصه ادامه پیدا می‌کند. او که قرار بود با چمدانی پر از عتیقه فرار کند، حال توسط نیرو‌های عراقی به اسارت درآمده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/67826

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی