پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

"رابرت هور" بازپرس ویژه در بخشی از گزارش خود نوشته: بایدن سال هایی را که معاون باراک اوباما بود و زمانی که پسر فقیدش "بو بایدن" درگذشت را به یاد نمی آورد.

منتشر شده در 24 بهمن 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا کمتر از 10 ماه دیگر برگزار خواهد شد و ادامه سریال گاف های جو بایدن نگرانی های زیادی را در اردوگاه حزب دموکرات آمریکا برای نحوه رساندن پیرمرد 81 ساله به آوردگاه رقابت احتمالی و نَفَسگیر با دونالد ترامپ پدید آورده است.

آخرین سلسله از حرکات ناشی از گیجی بایدن روز دوشنبه و در نشست مشترک خبری با عبدالله دوم پادشاه اردن در کاخ سفید روی داد.

جایی که بایدن پس از نطق کوتاه خود به رسم میزبانی، تریبون را تحویل پادشاه اردن داد تا او نیز سخنان خود را بیان کند و هنگام جدایی از تریبون بایدن گیج و مَنگ به نظر می رسید و چند بار جای خود را در سمت راست و چپ پادشاه اردن عوض کرد تا در نهایت در مکان خود ایستاد.

طبق پروتکل تشریفاتی رییس جمهوری آمریکا می بایست هنگام نطق مهمانش در پشت شانه چپ او بایستد، اما بایدن پس از عقب رفتن از تریبون ابتدا کمی مکث کرد و سپس به سمت راست رفت و دوباره زیر پایش را نگاه کرد؛ گویی دنبال علامتی می گشت تا جای ایستادنش را به او معلوم کند و در نهایت دوباره به سمت چپ پشت شانه پادشاه اردن آمد و در آنجا قرار گرفت و در طی این جابجایی های چند ثانیه ای پادشاه اردن که رشته کلامش در آغاز داشت از دستش در می رفت، زیر چشمی حرکات بایدن را زیر نظر داشت تا ببیند او در جای درست خواهد ایستاد یا نه!

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/159648

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی