پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کنعانی مقدم مطرح کرد:

کارشناس سیاسی گفت: سناریوی زلنسکی در حقیقت همراهی کردن با اپوزیسیون خارج نشین است که بعد از مدتها تلاش شبانه روزی نتوانستند تئوری شورش از درون و فشار از بیرون را عملی کنند.

منتشر شده در 25 خرداد 1402
در سرویس

حسین کنعانی مقدم، کارشناس سیاسی  در گفتگو با جهت پرس با اشاره به پیام ویدئویی زلنسکی رئیس جمهور اوکراین مبنی بر اینکه «سمت حکومت شیطان نایستید!» عنوان کرد:  همه می دانند که آقای زلنسکی یک هنرپیشه فکاهی است و همه  فیلم هایی هم که بازی کرده فیلم های کمدی و فکاهی بوده است.

وی ابراز کرد: خنده دار است که ایشان نوکر دست نشانده شیطان بزرگ آمریکاست و تمام امتیازات کشورش را در اختیار آمریکا قرار داده و الان به عنوان یک مزدور آمریکایی ها وارد عمل شده است.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه همه می دانند حرف هایی که زلنسکی زده در چارچوب یک جنگ روانی علیه ایران اسلامی و ملت ایران است، ادامه داد:  زلنسکی شکست  خورده پهپادهای ایرانی است که برای جبران خود در افکار عمومی دست به جنگ روانی زده است، جنگی که نسخه آن را منافقین یا صهیونیست ها پیچیده اند.

وی تاکید کرد: زلنسکی عملا یک عروسک کمدی است که تلاش میکند، شکست خود که ناشی از رفتارش بوده و سبب نابودی اوکراین و تحریک روسیه برای حمله به اوکراین و تجزیه آن شده را جبران کند و شکست ها را گردن مردم ایران بیاندازد لذا با چنین سناریویی وارد عرصه سیاسی شده است.

 کنعانی مقدم با بیان اینکه به نظر می رسد ایشان باید ابتدا نوکری خود را از شیطان بزرگ یعنی آمریکا رها کند و بعد، از این صحبت ها کند، افزود: تا زمانی که ایشان مانند یک  سگ دست آموز آمریکایی است نمی تواند برای ملت آزاد ایران حرفی برای گفتن داشته باشد.

این کارشناس با اشاره به هدف زلنسکی از اقدام به چنین عملی گفت: این اقدام در راستای همان سناریوی ایران هراسی است که صهیونیست ها به دنبال آن هستند و آمریکایی ها بدان دامن میزنند و حالا یک نقش کمدی هم در این فیلمنامه به زلنسکی داده اند که عمدتا  در چارچوب یک جنگ روانی است.

کنعانی گفت: این سناریو در حقیقت همراهی کردن با اپوزیسیون خارج نشین است که بعد از  مدتها تلاش شبانه روزی نتوانستند تئوری شورش از درون و فشار از بیرون را عملی کنند لذا در این چارچوب تلاش می کنند بلکه بتوانند جنگ روانی را پیش برده و تقصیر ها را گردن ایران بیاندازد.

وی با اشاره به تعاملات و روابط ایران و روسیه ابراز کرد: زلنسکی تلاش دارد  بین ایران و روسیه اختلاف افکنی کرده و این اختلاف را به نفع خود مصادره کند در حالیکه “شیطان” همان شیطان بزرگ آمریکاست.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/4778

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی