پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در پی حواشی حضور دوباره سلبریتی‌ها در صدا و سیما؛

با انتشار خبر حضور مجدد سلبریتی‌ها در صدا و سیما موجی از اعتراضات علیه او به راه افتاد که همین مسئله باعث کناره‌گیری او شد.

منتشر شده در 25 مرداد 1402
در سرویس

با انتشار خبر حضور مجدد سلبریتی‌ها در تلویزیون توسط معاون سیما و این ادعا که آن‌ها پشیمان هستند و نباید همه هنرمندان را با یک چوب راند، موجی از اعتراضات علیه رضا رشیدپور به راه افتاد که همین مسئله باعث کناره‌گیری او شد. حرف اصلی مردم و کاربران در اعتراضات این بود که سلبریتی‌ها پشیمان نیستند و همچنان به فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام ادامه می‌دهند و نباید دوباره به آن‌ها اعتماد کرد و باید بدانند خیلی از حرف‌ها و عملکردها تاوانی دارد.

در پی همین موج اعتراضی رشیدپور صبح امروز در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من در تلویزیون به‌جای آنکه سبب‌ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایۀ تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشورمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی‌سازی‌ها و … است.

ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه‌ی سه و به ویژه مسابقه‌ی سیم‌آخر، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1104

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی