پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

رضا رشیدپور بعد از اعلام اینکه به صدا و سیما خواهد آمد با مواجهه واکنش‌های مردم و اصحاب رسانه امروز صبح از آمدن به صدا و سیما کناره گیری کرد.

منتشر شده در 25 مرداد 1402

زهرا لایق حقیقی؛ دوشنبه 22 مرداد خبری در رسانه‌ها منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. خبر بازگشت رضا رشید پور با برنامه سیم آخر به صدا و سیما. با این خبر کاربران فضای مجازی با یادآور شدن اینکه این فرد هنوز در حمایت از آشوب مهسا امینی قدم برمیدارد و ادعای پشیمانی نکرده این مطالبه را داشتند که چرا به این فرد که هم اکنون هم در توییت‌های خود به دنبال دو قطبی و بر هم زدن جامعه است تریبونی قوی بنام صدا و سیما داده می‌شود؟

رسانهرشیدپوررشیدپوررشیدپور

برخی از کاربران هم با انتشار منتشر کردن فیلمی از مجری شبکه من و تو اعترافات همکاری رضا رشیدپور را با این شبکه بهائیت نمایان کردند.

این موضوع زمانی رسانه‌ای تر شد و واکنش‌های بیشتر داشت که آقای شهبازی مجری برنامه پاورقی در ویدیویی منتشر شده در فضای مجازی با اعتراض به حضور حامیان اغتشاشات در صدا و سیما از اجرای برنامه در رسانه صدا و سیما کناره گیری کرد.

او که در این ویدیو خطاب به مسئولین اظهار داشت که قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و غیره باشد و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن.

بالاخره با مطالبه و درخواست فعالان رسانه و فضای مجازی نسبت به این تصمیم گیری صدا و سیما حمید جبلی، رئیس صدا و سیما در پیام ویراستی خود نوشت:

جبلی

با ادامه این دوقطبی سازی و اعتراضات صبح امروز 25 مرداد 1402 رضا رشیدپور در پست اینستاگرامی خود از کنارگیری و نیامدن به صدا و سیما خبر داد و دلیل این کار خود را جلوگیری از ایجاد دوقطبی در جامعه خواند.

رشیدپور

این روزها نیاز است تا مسئولین حواس جمعی نسبت به اقدامات اخیر داشته باشند تا با ایجاد امواج منفی و میدان دادن به افرادی که برنامه‌ای برای برهم زدن اذهان عمومی دارند باعث نگرانی مردم و برهم ریختن جامعه نشوند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1102

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی