پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

سید محمد حسینی گفت:رئیس جمهور نظرات مختلف را می‌شنوند و بر اساس ارزیابی‌هایی که از عملکرد دستگاه‌ها دارند، هر جا لازم باشد تغییر می‌دهند.

منتشر شده در 30 فروردین 1402
در سرویس

سید محمد حسینی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات رئیس جمهور که چک سفید امضا به هیچ مدیری نداده است، گفت: موافق دیدگاه رئیس جمهور هستم. رئیس جمهور مسئولیت قوه مجریه را بر عهده دارد و طبعاً در انتخاب همکارانش ملاحظات شخصی، حزبی و باندی ندارد. در گذشته رؤسای جمهوری داشتیم که به هر قیمتی از وزرا و اعضای دولت با وجود ایراداتی و اشکالات که وجود داشت، حمایت می‌کردند.

وی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را در راستای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: رئیس جمهور نظرات مختلف را می‌شنوند و بر اساس ارزیابی‌هایی که از عملکرد دستگاه‌ها دارند، هر جا لازم باشد تغییر می‌دهند؛ شاید کمتر دولتی داشته باشیم که پنج عضو اصلی خود را جابه‌جا کند و این نشان‌دهنده این است که به‌خاطر مصالح ملی و ارائه خدمات بیشتر به مردم این اقدام را انجام می‌دهند.

حسینی خاطرنشان کرد: گاهی برای تغییرات، نیاز به استیضاح هم نیست و تاکنون سه وزیر و معاون سازمان برنامه بودجه و رئیس کل بانک‌مرکزی برای پیشبرد امور تغییر کرده‌اند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/9323

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی