پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

رئیس جمهور در دیدار اصحاب رسانه روز پنجشنبه گذشته با بیان نکات مهم در این عرصه بیان کردند که در این زمان که دشمن تمام هدف خود را برای تولید یاس و ناامیدی در کشور گذاشته است تقسیم صحیح در میان رسانه‌ها، نه دسته‌بندی چپ و راست، بلکه دسته‌بندی رسانه‌های امیدآفرین در برابر یاس‌آفرین است.

منتشر شده در 26 اسفند 1402

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ 24 اسفند 1402 اهالی رسانه افطار را مهمان رئیس جمهور بودند. در این دیدار نکته نظراتی بیان شد.

در این دیدار که رئیس جمهور نقش، شأن و رسالت رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی، اعتمادآفرینی و مشارکت‌آفرینی در جامعه را بسیار با اهمیت دانستند گفت: بیان رسانه‌ها و قلم فعالان این عرصه نقش مهمی در حفظ وحدت و انسجام اجتماعی و نیز در کیفیت مقابله با جنگ ترکیبی، رسانه‌ای و روانی گسترده دشمن دارد.

آقای رئیسی در ادامه صحبت‌های خود گفت: از جمله اقدامات موثر برای امیدآفرینی این است که دولت با اقدام و عمل و رسانه‌ها با قلم و بیان خود در مسیر ترویج نقاط قوت و تلاش برای رفع نقاط ضعف اقدام کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه‌های غربی در انحراف افکار عمومی مردم دنیا از وقایع فلسطین و غزه، گفت: برخی رسانه‌ها با مزدوری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی ضمن سانسور تظاهرات گسترده و بی‌سابقه مردم نقاط مختلف جهان علیه جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه، در تلاش هستند که فضای به وجود آمده علیه رژیم صهیونیستی در رسانه‌های بین‌المللی دنیا منعکس نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ابتدای این نشست در سخنانی ضمن تشریح رویکرد دولت مردمی به عرصه رسانه و تعامل با اصحاب رسانه، با بیان اینکه شخص رئیس جمهور همواره از نشست و دیدار با اصحاب رسانه استقبال کرده‌اند، گفت: دولت مردمی تلاش زیادی در جهت تامین مطالبات و توجه به ارتقای معیشتی اصحاب رسانه داشته و در کنار صندوق حمایت از هنرمندان و خبرنگاران، تلاش کرده سازماندهی‌های جدیدی برای حمایت از فعالان این عرصه طراحی و اجرایی کند.

 

نکته قابل توجه در این نشست حضور عباس قادری بود. این خواننده قبل انقلاب که در ایران ماند و نرفت نتوانست همچون قبل در همان زمینه فعالیت موسیقی خود در ایران فعالیت کند.

این موضوع حتی باعث کنایه رائفی پور به رئیس جمهور هم شد. وی در صفحه ایکس خود با اشاره به یکی از تکه های آهنگ قدیمی این خواننده نوشت

این اتفاق از دید اهالی فضای مجازی دور نماند و آنها نیز با اشاره به این اتفاق و این حضور پر مهر اهالی رسانه و اینکه دومین دیدار رئیس جمهور در ماه مبارک رمضان مختص اهالی رسانه شده است یعنی آنکه این دولت خوب این فضا را شناخته است در صفحات خود نوشتند:

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/164118

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی