پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روحانیت شیعه و سنی غرب استان کرمانشاه توصیه کردند که اقشار مختلف مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت گسترده داشته باشند.

منتشر شده در 10 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه حضور در انتخابات یک خط مقدم و جبهه و میدان جهاد است، گفت: باید با تمام قوا در این عرصه حضور داشته باشیم چون دشمن با تمام به میدان آمده تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کند از این رو اگر این رویداد مهم نیست چرا می خواهند آن را سست جلوه داده پس این رفتار ۲ گانه دشمن نشان از اهمیت فریضه واجب انتخابات است.

حجت الاسلام صادق صالحی افزود: افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات در ۴۵ سال گذشته و حتی در دوران دفاع مقدس بوده و اگر امروز توانسته ایم بر مدار عزت و افتخار باشیم مرهون حضور مردم در انتخابات است.

وی تاکید کرد: هم وطنانم بدانند برای اینکه بر دشمنان غلبه کنند راه درست انتخاب اصلح شما است که می‌تواند کار را تمام کند و به طور یقین مردم در یازدهم اسفند در پای صندوق ها حضور پیدا می کنند کما اینکه ۴۵ سال گذشته‌ همیشه دشمن را نامید کرده اند.

راه پیشرفت ایران اسلامی و برطرف کردن مشکلات موجود کشور حضور در انتخابات است

امام جمعه سرپل ذهاب نیز با بیان اینکه راه مبارزه با استکبار، حمایت از حاکمیت، راه پیشرفت کشور و برطرف کردن مشکلات موجود حضور در انتخابات است گفت: مردم ما در یازدهم اسفندماه با حضور در پای صندوق های رای به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل می کنند.

حجت الاسلام سید محمدعلی ساداتی افزود: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک امر سیاسی است یک امر عبادی نیز محسوب می شود و امید است ما در روز جمعه یازدهم اسفند شاهد حضور همه کسانی که واجد شرایط رای هستند در پای صندوق های رای باشیم و با یک حضور انقلابی و آگاهانه، فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: اکنون مهم ترین عرصه ای که می توانیم پشتیبانی و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کنیم حضور در پای صندوق های رای است و به طور یقین با پشتیبانی مردم بصیر ایران اسلامی یکبار دیگر قدرت خود را به دنیا نشان خواهیم داد.

مردم با عمل به وظیفه دینی و شرعی وحدت و همبستگی خود را در انتخابات به نمایش بگذارند

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب نیز با تاکید بر اهمیت انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: مردم با حضور در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی، بار دیگر وحدت و همدلی و همبستگی خود را به نمایش بگذارند و دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کنند.

ماموستا مُلا رشید ثنایی افزود: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت ایران اسلامی در طی ۴۵ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی و غفلت ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود در آن، ابهت و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

وی اظهار کرد: بی تردید حضور حداکثری، مومنانه و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات یازدهم اسفند ماه حماسه شگفتی ساز دیگری را در تاریخ ایران اسلامی خلق و سیلی محکم را به آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و آمال و آرزوهای شیطانی جبهه دشمن وارد می کند.

وی حضور مردم در پای صندوق های رای را ارتقای قدرت ملی و نویدبخش حضور نمایندگانی مقتدر و درخور شایستگی‌های ملت ایران دانست.

او گفت: اعضای شورای روحانیون اهل سنت غرب کرمانشاه بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب از همه مردم به خصوص مردم غرب کرمانشاه می‌خواهیم حضور گسترده در انتخابات برای انتخاب افرادی اصلح و شایسته در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشند.

انتخابات مظهر تقویت اقتدار و عزت ملت ایران است

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین نیز با بیان اینکه روز یازدهم اسفند سال ۱۴۰۲ روز سرنوشت سازی برای ملت ما است، انتخابات را مظهر تقویت اقتدار و عزت ملت ایران بیان کرد.

ماموستا مُلا عادل غلامی افزود: نیاز است همه ملت ایران اسلامی در این عرصه شرکت کنیم چون حضور در پای صندوق های رای دشمنان ما را ناامید می‌کند و بدخواهان و معاندان نظام چشم دیدن سربلندی و اقتدار ملت ایران را ندارند.

وی از مردم شهرستان قصرشیرین خواست تا با وحدت و اتحاد در انتخابات یازدهم اسفندماه حضوری آگاهانه داشته باشند.

مردم با حضور خود در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان اسلام و مسلمانان را خوار کنند

مُلا غفور مرادی از روحانیون اهل سنت سرپل ذهاب نیز گفت: از تمام مردم کشورمان دعوت می کنم که روز جمعه در صحنه انتخابات حاضر شوند و با حضور خود دشمنان اسلام و مسلمانان را خوار و خفیف کنند.

طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می‌شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/161628

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی