پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حداد عادل:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و سلطه بر کشور نسل جوان را نشانه گرفته است.

منتشر شده در 21 اردیبهشت 1402
در سرویس

غلامعلی حداد عادل ظهر پنجشنبه در مراسم نکوداشت مرحوم استاد غلامحسین حیدری در مشهد ضمن تبریک هفته معلم به تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت اظهار کرد: یادکرد پیشکسوتان تنها یک وظیفه اخلاقی نیست بلکه آثار اخلاقی هم دارد و در جوانان شوق ادامه راه پیشینیان را بر می‌انگیزد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت‌: خطه خراسان با مزیت‌های فراوان و امتیازات معنوی بسیاری که دارد در طول تاریخ در فرهنگ اسلامی اثرگذاری داشته و امروز نیز یک منطقه دانش خیز و دانش پرور است.

وی افزود: مرحوم استاد غلامحسین حیدری تحصیل کرده رشته زبان انگلیسی بودند و سال‌ها معلمی و مدیریت را با هم در کارنامه خود داشتند و مردی مؤمن، انقلابی، سلیم النفس، دارای پشتکار و مهربان بودند.

حداد عادل بیان کرد: وی بسیار معتقد به انقلاب بود و همه وجود خود را از طریق تعلیم و تربیت در راه انقلاب خرج کرد و حتی در سالهای بعداز بازنشستگی نیز تلاش‌های خود را تداوم داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و سلطه بر کشور نسل جوان را نشانه گرفته و از طریق بهره بردن از ابزارهایی مانند ماهواره و فضای مجازی در تلاش برای نفوذ است.

وی گفت‌: کلاس درس و فضای مدرسه مهمترین عرصه جهاد تبیین محسوب می‌شود و معلمان نیز افسران این جبهه هستند.

حداد عادل ادامه داد: جنگ در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها بود اما امروز و در دوران کنونی فضاها و محیطهای آموزشی جبهه جنگ است و وظیفه ما مجاهدت، دفاع و جنگ در این جبهه است که البته وظیفه بسیار سنگینی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت‌: طبق تاکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین باید در دستور کار همه ما قرار گیرد و قطعاً هیچ عرصه‌ای مهمتر از کلاس درس و مدرسه برای تحقق جهاد تبیین نیست و معلمان نیز افسران جبهه جهاد تبیین هستند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال سو استفاده از فاصله نسل انقلاب و نسل جوان است که باید با هوشیاری این مرحله را نیز پشت سر بگذاریم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/7465

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی