پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یادداشت پرویز امینی؛

یک تحلیل‌گر سیاسی در یادداشتی از رئیس دولت اصلاحات بابت سکوت در برابر هرزه‌گویی‌های میرحسین موسوی انتقاد کرد.

منتشر شده در 19 مرداد 1401
در سرویس

آقای خاتمی، تا کی می‌خواهید در برابر پلشتی موسوی سکوت کنید؟ تا کی می‌خواهید در برابر هرزه گویی او، بی عمل باشید؟ تا کی می‌خواهید با سکوت و بی نظری، نفرت پراکنی او را تأیید کنید؟ سکوتی که در برابر ضربه‌ای که او به منافع ملی و اقتدار خارجی کشور در سال ۸۸ زد بس نیست؟ شما واقف بودید و می‌دانستید که ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ نادرست و پوچ است، اما سکوت کردید، تا از خشم هواداران موسوی که این خلاف گویی را باور کرده بودند، در امان بمانید و چه هزینه‌هایی که از این سکوت شما بر جامعه تحمیل شد.

ماه‌ها تنش و درگیری و تعمیق شدن شکاف اجتماعی در بین مردم نیز نتوانست مهر سکوت شما را بشکند و در حالی که مردم با مردم در برابر هم صف آرایی می‌کردند و خانه و خانواده و خیابان به صحنه مشاجرات و بدگویی و تنش آنها با هم تبدیل شده بود، شما لباس عافیت طلبی بر تن کرده بودید و نخواستید از خود برای فرونشاندن آتش اختلاف بین مردم هزینه کنید و آنچه در غیر علن می‌گفتید را در علن نیز بگویید.

آقای خاتمی!

شما در برابر حرمت شکنی روز عاشورا سال ۸۸ نیز سکوت کردید و وقتی این نادان و متوهم، از حرمت شکنان به نام امت خداجو یاد کرد، باز زبان در کام گرفتید.

روز نهم دی که میلیون‌ها میلیون ایرانی خشمگین از این حرمت شکنی خیابان‌های ایران را از حضور و ارادت خود به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) پر کردند نیز باز در کنار آنها نبودید ولو به بیان گفتاری کوتاه.

آقای خاتمی شما در برابر دولتی که با کمک و پشتیبانی شما بر سر کار آمد و خسارت محضی به نام آبان ۹۸ را بر سر مردم آوار کرد، نیز مسئولیت پذیر و شریف عمل نکردید.

آقای خاتمی!

آنچه این جاهل در این آخرین اظهارات خود گفته است، تضییع حق و لکه دار کردن شرافت، پاک‌ترین و شریف‌ترین فرزندان این آب و خاک یعنی شهدای مدافع حرم و از جمله شهید بزرگوار شهید همدانی است.

عنوان مدافع حرم، ابتکار شهید سلیمانی برای حماسه آفرینی این مدافعان حسینی و زینبی و فاتحان امنیت ایران در برابر دیوی چون داعش است که این بدسرشت آن را نیز واژگون و مطابق میل صهیونیست‌ها و دیگر آدم کش‌های جهانی معنی کرده است.

هر جا سکوت کردید، هر جا بی عملی نشان دادید، بس است. یک بار هم شده این کلیشه عافیت طلبی و سکوت در هنگام لازم را بشکنید.

اکنون گمان می‌کنم در دهه هفتم و یا هشتم زندگی خود باشید و به طور طبیعی بیش از دیگران باید نگران عاقبت به خیری خود باشید. نگذارید با سکوت و دم فروبستن در برابر هرزه گویی این شرور، خون شهدای مدافع حرم دامن شما را بگیرد و در دنیا و آخرت، نابودت کند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/40265

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی