پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیسی در دومین روز سفر به استان بوشهر:

رئیس‌جمهور در روز دوم سفر به استان بوشهر طی مراسمی از ۱۵طرح بزرگ آب شیرین‌کن‌های مپنا و وحدتیه، خط آبرسانی سیراف جم، آبگیری سدهای اخند و باغان و همچنین پروژه‌های انتقال برق به صورت رسمی بهره‌برداری کرد.

منتشر شده در 12 اسفند 1401

ابراهیم رئیسی در روز دوم سفر به استان بوشهر طی مراسمی از ۱۵طرح بزرگ آب شیرین‌کن‌های مپنا و وحدتیه، خط آبرسانی سیراف جم، آبگیری سدهای اخند و باغان و همچنین پروژه‌های انتقال برق به صورت رسمی بهره‌برداری کرد.

وی در این مراسم گفت: امروز شاهدیم با تلاش متخصصان کشورمان در گروه مپنا کار بزرگی انجام شده و مشکل آب شرب بوشهری‌ها برطرف شده است.

جلوگیری از تنش آب از اقدامات جدی دولت است که در این حوزه متمرکز شده‌ایم و وزیر نیرو با همتی جهادی و کار شبانه‌روزی تلاش داشته مشکل مردم کاهش یابد.

رئیس جمهور افزود: جیره‌بندی آب در شأن مردم نیست.‌ از امروز جیره‌بندی آب در بوشهر پایان یافت و آب گوارا به دست مردم خواهد رسید.

ابراهیم رئیسی گفت: روزی که احساس کنیم مردم عزیز ما در بوشهر مشکل آب‌شرب و آب‌رسانی نداشته باشند، برای ما لذت‌بخش است. از امروز جیره‌بندی آب در استان بوشهر پایان می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدامات نشان می دهد بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب هر مشکلی وجود داشته باشد قابل حل است.

رئیس جمهور عنوان کرد: امروز در پروژه‌های سد ساز و آبی بوشهر 15 میلیارد دلار هزینه شده است و در ادامه توجه به زیرساخت های این استان در دستور کار دولت قرار دارد.

وی گفت: استان بوشهر ظرفیت های فراوانی دارد و اگر اقتصاد دریا فعال شود بخش عظیمی از تولید ناخالص ما حل خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه یک رأی و یک عهد داریم گفت: با رأی دادن کار پایان نمی یابد و عهد داریم به وظایف خود عمل کنیم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/13498

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی