پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جودوکار کشورمان پس از حدود دو سال حضور روی تاتامی و مبارزه برای کشور جمهوری آذربایجان، امروز(چهارشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰) با حضور در فدراسیون جودو به تیم ملی ایران بازگشت.

منتشر شده در 10 آذر 1400
در سرویس

آرش آقایی دارنده چندین مدال رنگارنگ در مسابقات جودو قهرمانی کشور و مدال برنز مسابقات جوانان جودو قهرمانی آسیا، بنا به دلایلی نزدیک به دو سال برای تیم ملی جودو کشور جمهوری آذربایجان مسابقه داد، اما سرانجام صبح امروز در دیداری که با آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو داشت، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم کشورمان و برای تیم ملی جودو مسابقه دهد.

آرش آقایی در گفت وگویی کوتاه گفت: بنا به مشکلاتی که برای من در آن مقطع پیش آمده بود، ناچار شدم به مدت دو سال برای تیم ملی جودو جمهوری آذربایجان مبارزه کنم. اما سرانجام تصمیم گرفتم برای آینده خود برنامه ریزی دقیق تری داشته باشم. امروز صحبت های خوبی با آرش میراسماعیلی داشتم و توافقات خوبی نیز حاصل شد.

وی در ادامه افزود: طبق توافقاتی که با رییس فدراسیون داشتیم از امروز در خدمت تیم ملی جودو کشورمان خواهم بود و در مسابقات بین المللی با لباس تیم ملی جودو ایران و زیر پرچم سه رنگ کشور عزیزمان مبارزه خواهم کرد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/81619

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی