پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در کنفرانس امنیتی مونیخ مطرح شد؛

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار یاوه گوئی ها درباره ایران گفت که همه گزینه ها در ارتباط با برنامه هسته ای ایران باید روی میز باشد.

منتشر شده در 28 بهمن 1401
در سرویس

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین موضع گیری درباره برنامه هسته‌ای و مذاکرات لغو تحریم‌ها علیه ایران، یاوه گوئی های بی اساس سران این رژیم را تکرار کرد.

بر اساس این گزارش، «یوآف گالانت» در نشست امنیتی مونیخ با طرح ادعاهایی در این خصوص گفت: همه گزینه‌ها در ارتباط با ایران و برنامه هسته‌ای این کشور باید روی میز باشد.

وی که در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ عملیات ۲۲ روزه را در نوار غزه فرماندهی کرد که طی آن ۱۴۴۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و سازمان ملل به خاطر آن تل آویو را به جنایت جنگی متهم کرد، در ادامه افزود: ایران با وجود تحریم‌ها در حال رایزنی برای فروش تسلیحات به ۵۰ کشور جهان است.

وزیر صهیونیست ضمن تکرار ادعاهای بی اساس و بدون سند و مدرک علیه ایران و بدون اشاره به زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی که مملو از کلاهک‌های اتمی است، گفت: ایران برخی کشورهای اروپای شرقی مانند بلاروس را به پهپادهایی مجهز کرده است که بُرد پرواز آنها به هزار کیلومتر می‌رسد.

این ادعاهای مقام صهیونیست در حالی است که او پیشتر در گفتگو با همتای آمریکایی خود تأکید کرده بود که تل آویو و واشنگتن باید از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کنند و اسرائیل اجازه هسته‌ای شدن ایران را نخواهد داد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15004

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی