پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیا توقیف رسانه اصلاح طلب درست بود؟

روزنامه سازندگی که به تازگی به دلیل اصرار بر درج محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی توقیف شده است، در زمان دولت قبل حتی برای فاحش‌ترین اشتباهات دولت سرپوش گذاشته است

منتشر شده در 2 اسفند 1401
در سرویس

احمد کارآمد- روزنامه اصلاح طلب سازندگی که توسط نزدیکان و یاران مرحوم هاشمی رفسنجانی مدیریت می شود، اخیرا به دلیل اصرار بر نشر محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی توقیف شد. این اتفاق موجب واکنش های مختلفی از سوی کاربران فضای مجازی شد که در بین این واکنش ها، اشاره به جهت‌گیری دوگانه این روزنامه در برخورد با اتفاقات اقتصادی در دولت فعلی و در دولت قبل جالب توجه است.

این روزنامه اصلاح‌طلب درمورد گرانی یک شبه بنزین در آبان 98 با یک تیتر جنجالی سعی در سرپوش گذاشتن روی اشتباه فاحش دولت دوازدهم در گران کردن یک شبه بنزین داشت. در آن زمان سازندگی در تیتر یک خود گرانی بنزین را هزینه جراحی قلمداد کرد و هیچ صحبتی از کوچکتر شدن سفره طبقه کارگر و ضعیف جامعه نکرده بود. این روزنامه در ادامه به طور مضحکی مدعی شده بود که گرانی بنزین باعث گرانی کالاهای دیگر نمی‌شود.

تیتر روزنامه سازندگی در مورد گرانی یک شبه بنزین

 

اما پس از تغییر دولت رویکرد این روزنامه از سازندگی و سرپوش گذاری روی خطاها و کمبودهای دولت، به تخریبگری علیه دولت تغییر کرد. این روزنامه در آخرین شماره منتشر شده‌اش، به صورت ناگهانی نگران قشر متوسط و کارگری جامعه شده بود و به دلایل حذف گوشت از سفره خانوارهایشان پرداخت.

تیتر روزنامه سازندگی در مورد گرانی گوشت

 

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/14396

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی