پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاربران ایرانی شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از انتشار خبر دیدار خبرنگاران رسانه‌های ضدانقلاب با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی که پشت صحنه اقدامات آنان را برملا کرد، تشکر کردند.

منتشر شده در 19 شهریور 1402
در سرویس

اخیرا جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های ضدانقلاب با «گیلا گملیئل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی دیداری داشتند که در آن عناصر مزدور رسانه‌ای ایران اینترنشنال، بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، کیهان لندن و … حضور داشتند. این دیدار با هدف هماهنگی بیشتر ضدانقلاب با اهداف رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام شد اما پس از انتشار تصاویر و صحبت‌های وزیر اطلاعات این رژیم بسیاری از کاربران ایرانی شبکه ایکس ( توئیتر سابق) آن را یک اقدام افشاگرانه در پشت صحنه رسانه‌های معاند دانستند.

پیشتر نیز «رضا پهلوی» در سفری به فلسطین اشغالی و حضور در مراکز مذهبی یهودیان اقدام به گفت‌وگو با سران این رژیم برای جلب حمایت آن‌ها کرده بود. برخی از کارشناسان مطرح می‌کنند که تحولات اردوگاه ضدانقلاب نشان دهده ضعف مفرط آنان در شرایط کنونی است و رژیم صهیونیستی که به خوبی از این وضعیت با خبر است، سعی کرده به حمایت از این رسانه‌ها اقدام کند. هر چند که وضعیت این رژیم خود با اعتراضات چندماهه ای که به طور مداوم و با شدت و تعداد بسیار بالا معترضان در حال انجام است، وخیم گزارش شده است.

در همین راستا پس از اینکه جلسه نمایندگان رسانه‌های ضدانقلاب با وزیر اطلاعات این رژیم خبری و برملا شد بسیاری از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی ایکس از این اقدام احمقانه وی تقدیر کردند و مطرح کردند با همین خبر بسیاری از موارد پشت پرده ضدانقلاب آشکار شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/231

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی