پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به دنبال حمله تروریستی در مسکو و در آستانه المپیک پاریس، دولت فرانسه سطح هشدار تروریستی خود را به بالاترین سطح افزایش داد.

منتشر شده در 6 فروردین 1403
در سرویس
دولت فرانسه روز یک شنبه سطح هشدار ترور در این کشور را به بالاترین سطح افزایش داد.براساس گزارش رویترز، گابریل آتال تخست وزیر فرانسه اعلام کرد که بعد از دیدار مقامات امنیتی و دفاعی با امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور، کاخ الیزه تصمیم گرفته است با توجه به حمله تروریستی اخیر در مسکو سطح هشدار درباره حملات تروریستی را افزایش دهد.
نخست وزیر فرانسه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکش نوشت، این تصمیم که چند ماه مانده به المپیک پاریس اتخاذ شده، با توجه به پذیرفتن مسئولیت حمله تروریستی مسکو از سوی داعش و تهدیداتی که روی فرانسه سایه انداخته گرفته شده است.
به دنبال حمله تروریستی شامگاه جمعه به یک سالن کنسرت در حومه مسکو دست کم ۱۳۳ نفر کشته و بیش از ۱۵۰ نفر مجروح شدند.گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

به گزارش جهت پرس؛ سیستم هشدار تروریسم فرانسه دارای سه سطح است و بالاترین سطح در پی حمله در فرانسه یا خارج از کشور یا زمانی که یک تهدید قریب الوقوع وجود داشته باشد فعال می شود.این سطح از هشدار به نیروهای امنیتی اجازه می‌دهد تدابیر شدیدتری از جمله بازرسیهای سختگیرانه در اماکن عمومی مانند ایستگاه‌های قطار، فرودگاه‌ها و مکانهای مذهبی انجام شود.

منبع : فارس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/164894

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی