پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند؛

طی چند ماه گذشته، در فضای مجازی ادعاهایی در رابطه با دختری به نام آرمیتا عباسی منتشر شد مبنی بر اینکه بعد از بازداشت وی مورد تجاوز قرار گرفته است اما بعد از آزادی اثبات شد این روایت کذب است.

منتشر شده در 24 بهمن 1401

در اغتشاشات اخیر ۲ نفر در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند که اعلام کردند فردی که به عنوان سرشبکه این دو نفر را برای انتشار فراخوان‌ها در فضای مجازی هدایت می‌کرده، خانمی به نام «آرمیتا عباسی» است. بعد از بازرسی منزل آرمیتا عباسی چند بطری بنزین، ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف آماده کشف شد. 

سی ان ان که به دروغ پردازی در جهان مشهور است، در گزارشی کاملا بدون سند مدعی شد در زندان به آرمیتا عباسی که از لیدرهای اغتشاشات اخیر و مرتبط با موساد است، تجاوز شده است و موهای او تراشیده شده اند!
اسناد پزشکی او نشان میدهد به دلیل بیماری اسهال خونی به بیمارستان رفته، خودش به سابقه هموروئید در پاسخ به سوالات اخذ شرح حال پزشک اشاره کرده، اجازه آندوسکوپی را نداده و پس از بهبودی کامل با رضایت خودش از بیمارستان ترخیص شده است. 

سی ان ان در گزارشی ادعا کرد که آرمیتا عباسی روز ۲۵ مهرماه به همراه نیروهای لباس شخصی به بیمارستان امام علی در کرج برده شد در حالی که موهای او تراشیده شده بود و به شدت نیز می‌لرزید. در ادامه نیز با استناد به مکالمات به اصطلاح افشا شده کادر پزشکی آمده است که آن‌ها از وحشتی صحبت می‌کردند که با دیدن شواهد تجاوز وحشیانه به آرمیتا عباسی احساس کردند.

آرمیتا عباسی پس از عفو گسترده از سوی مقام معظم رهبری، روز چهارشنبه از زندان آزاد شد.

آرمیتا عباسی

این عکس بعد از آزادی خود گواه تمام مسائل است و تشت رسوایی ضد انقلاب بار دیگر به زمین خورد

بعد از آزادی وی، رنگ مو و ناخن‌های او در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15497

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی