پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سخنگوی شرکت فایزر فاش کرد

سال 99 رهبر انقلاب با وارد کردن واکسن از آمریکا و انگلیس مخالفت کردند امروز با اعتراف عجیب سخنگوی شرکت فایزر مبنی بر استفاده نکردن کارکنان این شرکت از این واکسن دلیل مخالفت رهبری مشخص شد.

منتشر شده در 15 مرداد 1402

زهرا لایق حقیقی؛ در جلسه سنای استرلیا سخنگوی شرکت فایزر سخنان عجیبی را مطرح کرد. او در صحبت‌های خود اعلام کرد که هیچ کدام از کارمندان این شرکت واکسن تولیدی برای مردم را تزریق نکردند و برای آنها واکسن جداگانه‌ای تهیه و تزریق شد.

قبلا هم مدیر عامل بایون‌تک(شرکتی که با فایزر برای ساخت این واکسن همکاری می کرد) در مقابل دوربین اعتراف کرد که او از آن واکسن کووید استفاده نکرده است.

این اعترافات عجیب و هولناک مقامات این شرکت آمریکایی باعث آن شد که نگاهی به زمان اوج گیری کرونا و ارسال محموله‌های این واکسن به سراسر دنیا داشته باشیم. تمام قرار دادهای شرکت فایزر با کشورهای دریافت کننده این واکسن محرامنه بوده و اطلاعات دقیق از این قراردادها در دست نیست اما سخنگوی شرکت فایزر با طفره رفتن از سولات مدام مالکوم رابرتز سناتور استرالیایی، بالاخره در صحبت‌های خود اعلام کرد که از  این طریق پول زیادی را از کشورها دریافت کردند و اجباری بودن تزریق این واکسن هم در دستور قراردادها بوده.

ماجرای ممنوعیت این واکسن در ایران

در زمان اوج گیری کرونا به واکسن‌های تولید شده اطمینانی نبود. دولت دوازدهم ب کمک گیری از هنرمندان در خصوص اصرار برای نبود واکسن و واردات آن سعی در وارد کردن محموله عظیمی از واکسن فایزر به ایران بود.

فایزر

فایزر

فایزر

با ایجاد همهمه و تفکر منفی نسبت اینکه جمهوری اسلامی فکری به حال مردم ایران نمی‌کند و شاید ایجاد موج آشوب در ایران رهبر انقلاب در صحبت‌های 19 دی سال 1399 با اشاره به عدم اعتماد به آمریکا، انگلیس و فرانسه دستور داده بودند: «ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است.» ایشان در همان سخنرانی اعلام کردند که این موضوع به مسئولان هم ابلاغ شده است. 

بعد از اعلام رسمی موضوع مقام معظم رهبری نسبت به ورود واکسن به ایران شبکه‌های معاند نیز شروع به تحریک مردم در راستای نا امید شدن مردم از کمک جمهوری اسلامی به آنها کردند.

فایزر

فایزر

فایزر

فایزر

این اعترافات در بین کاربران فضای‌ مجازی بازخورد بسیاری داشت. این کاربران در پست‌های خود هنوز از اصرار آمریکا برای تزریق واکسن فایزر در بین مردمان خود گفتند و جلو گیری ورود این واکسن به ایران نوشتند.

فایزر

فایزر

فایزر

فایزر

رسانه

فایزر

فایزر

رسانه

این اتفاق در بین کاربرانی فضای مجازی کشورهای دیگر هم نادیده گرفته نشد

یکی از کاربران آمریکایی در صفحه خود با انتشار فیلمی نوشت: 

مدیر اجرایی فایزر با سوگند اعتراف می کند که واکسن های mRNA کووید آنها قبل از عرضه به عموم هرگز برای جلوگیری از انتقال ویروس آزمایش نشده است.

فایزر

برخی از کاربران فقط به موضوع اعتراف سخنگوی فایزر اشاره کردند.

فایزر

فایزر

یکی از کاربران لبنانی در صفحه خود به این موضوع اشاره کرد که اگر سیاستمداران ما هم همین را بدانند و بدانند جنایت علیه بشریت است!

رسانه

آگاهی و هوشیاری مسئول هر کشور برای تصمیم گیری در مواقع مهم و سرنوشت ساز مردمی بسیار مهم است، در این مدت معلوم نیست با سیاست اشتباه مسئولین کشورهای دیگر چه به سر مردم دنیا فقط برای تجارت آمده است. مردم ایران با درایت رهبر کشور از این گزند بزرگ جان سالم به در بردند بغیر از تعدادی که به اجبار خود به ترکیه و دیگر کشورها رفتن و این واکسن را تزریق کردند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1779

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی