پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سخنگوی دولت:

علی بهادری جهرمی گفت: در سال ۱۴۰۰ به رکوردهای تاریخی ترانزیت کالا نزدیک شدیم و سعی خواهیم کرد در سال ۱۴۰۱ این رکورد شکسته شود.

منتشر شده در 21 تیر 1401
در سرویس

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه 21 تیر در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، اظهار داشت: در هفته تامین اجتماعی قرار داریم که این هفته را به خانواده تامین اجتماعی تبریک عرض می کنم و در سال گذشته و همچنین هفته اخیر گام هایی رو به پیشرفت اتفاق افتاده است.

وی افزود: از آذر ماه تامین اجتماعی بدون استقراض از بانک مرکزی منابع خود را از اقدامات دیگر تامین کرد و همچنین ۸۸ هزار میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی توسط دولت در سال گذشته تسویه شد و ۹۰ هزار میلیارد تومان هم برای امسال در بودجه دیده شده که بزودی تسویه خواهد شد و انشالله تسویه های اخیر دولت باعث خواهد شد تا تامین اجتماعی به روال گذشته خود باز گردد.

سخنگوی دولت با اشاره به فعال شدن کریدور شمال و جنوب، گفت: این کریدور جایگزین حمل و نقل های ترانزیت دیگر شده است که این کمک می کند کشور ما در حوزه ترانزیت نقش آفرینی کند، زیرا در گذشته شاهد عبور جاده ابریشم از ایران بودیم که امروز درصدد فعال کردن این جاده هستیم البته سایر راه های ترانزیتی دیگر هم به زودی فعال خواهد شد.

بهادری جهرمی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ ما به رکورد های تاریخی ترانزیت کالا نزدیک شدیم و سعی خواهیم کرد در سال ۱۴۰۱ این رکورد شکسته شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/45420

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی