پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد که با انتخاب درست مردم، مجلس قوی که منجر به ایران قوی خواهد شد، تشکیل شود.

منتشر شده در 11 اسفند 1402
در سرویس

مهرداد بذرپاش ظهر امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجد لویزان تهران اظهار کرد: مردم همیشه تصمیمات درست گرفته‌اند و امیدوارم امروز هم با انتخاب درست مردم، مجلس قوی که به ایران قوی منجر خواهد شد، تشکیل شود.

وی اضافه کرد: دیدن مشارکت پرشور مردم در انتخابات و صحنه‌هایی از این قبیل برای مسئولان تعهدآور است و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. حضور مردم این پیام غیرمستقیم را برای مسئولان دارد که ما هستیم و بر تصمیمات شما مسئولان نظارت می‌کنیم و شما مسئولان هر چه در توانتان است باید انجام دهید. مجلس آینده هم کارهای بزرگی در دستور کار دارد.

بذرپاش در ادامه افزود: ما این روزها در حال آماده کردن لوایح زیادی هستیم که به مجلس ارسال کنیم. هم در حوزه ترانزیتی کشور هم در حوزه مسکن هم تامین مالی برای مسکن که موضوع بسیار مهمی برای کشور و در دستور کار دولت است. مجلس آینده باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد همانطور که این مجلس هم زحمات زیادی کشید و نمایندگانی که از این به بعد مسئولیت نمایندگی بر دوششان خواهد بود با دولت خیلی کار دارند .

وی همچنین درباره اقدامات دولت گفت: تصمیمات بزرگی در دستور کار دولت قرار دارد. وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل از جمله توسعه ناوگان هوایی، ریلی، جاده‌ای و اقتصاد دریا که سیاست‌های آن توسط حضرت آقا ابلاغ شده و کارگروه ویژه هم توسط دولت برای این هدف تشکیل شده است که بخش زیادی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و بخشی قوانینی است که مجلس باید تصمیم بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان اظهار کرد: در موضوع مسکن هم باید بخشی از مقررات زائد را باید از پیش رو برداریم که این هم کمک مجلس را می‌طلبد و ان‌شاءالله نمایندگان مجلس بتوانند کمک کنند که مشکلات از پیش رو برداشته شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/162024

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی