پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عدم تغییر مشارکت نسبت به دوره قبل یعنی شکاف های اجتماعی ترمیم نشده زیادند و باید برای آن ها فکر کرد، باید برای آشتی دادن بخشی از ملت با حاکمیت کار کرد، باید مردم را به آینده امیدوار کرد.

منتشر شده در 12 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ عباس طاهری، فعال رسانه‌ای در خصوص مشارکت اخیر در انتخابات در یادداشتی نوشت:  آمار غیر رسمی از مشارکت ۴۰.۷ درصدی در کل کشور صحبت میکنند.
این ۴۰ و خرده ای، بعد از بزرگترین جنگ رسانه ای بعد از انقلاب علیه مردم ایران، تلاش گسترده برای تحریم انتخابات، حوادث سال ۱۴۰۱، و در بدترین اوضاع اقتصادی حداقل سه دهه اخیر، با وضع فیلترینگ و خودرو و دلار، اندازه ۸۰ درصد اعتبار و اثر روانی دارد. و خیلی ارزشمند است.
خدا خیر کثیر دهاد به مردمی که شرکت کردند…
این جنگ را حتی خیلی ها در داخل متوجه نخواهند شد اما دشمنی که هزینه کرده، متوجه است چه شکست بزرگی در این فقره خورد. رسانه ای هایی که درگیر جنگ رسانه بودند بهتر درک میکنند این روند را.

از طرف دیگر باید حواسمان باشد، عدم تغییر مشارکت نسبت به دوره قبل یعنی شکاف های اجتماعی ترمیم نشده زیادند و باید برای آن ها فکر کرد… باید برای آشتی دادن بخشی از ملت با حاکمیت کار کرد. باید مردم را به آینده امیدوار کرد. باید برای مردم امید به تغییر ایجاد کرد. آن چیزی که بار اصلی را در ادامه مسیر حاکمیت هموار می‌کند، ایجاد امید به تغییر است و این ایجاد نمی شود مگر با تلاش جدی برای حل مشکلات اقتصادی در وهله اول و عمل به وعده ها و ایجاد تغییر ملموس در زندگی مردم در وهله دوم.

زمان برای ایجاد تغییر کم است و مسیر دشوار…

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/162269

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی