پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نام آبراموویچ در لیست تحریم دولت انگلستان

تحریم مالک باشگاه چلسی توسط دولت انگلستان و بلوکه کردن اموال وی، موجب شده تا مجوز حضور این تیم در لیگ انگلستان فقط تا پایان فصل جاری اعتبار داشته باشد.

منتشر شده در 20 اسفند 1400
در سرویس

پس از اعلام مشارکت مالی رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، در حمله روسیه به اوکراین توسط بوریس جانسون نخست وزیر انگلستان، این کشور نام وی را به اتهام همکاری با ولادیمیر پوتین، در لیست تحریم خود وارد و اموال وی را بلوکه کرده است.

 

آبراموویچ مالک باشگاه چلسی در کنار ولادیمیر پوتین

 

این اقدام دولت انگلستان، موجب شده تا مجوز حضور این تیم بزرگ اروپایی در پریمیر لیگ انگلستان تنها تا پایان فصل جاری اعتبار داشته باشد.

همچنین اسپانسرهای این تیم، یکی پس از دیگری به دنبال لغو همکاری و ادامه اسپانسرینگ و حذف لوگوهایشان از لباس این تیم هستند.

 

اسپانسر تیم چلسی

 

رومن آبراموویچ که اخیرا قصد فروش تیمش را داشت، اکنون در صورت واگذاری این باشگاه به مالک جدید و یا مالکیت دولت انگلستان بر این باشگاه، یک دلار هم بدست نخواهد آورد.

علاوه بر این هرگونه خرید و فروش بازیکن و تمدید قرارداد توسط چلسی ممنوع خواهد بود و نقل و انتقالات تیم تحریم شد. همچنین هیچ کالا و اجناسی از باشگاه حق فروش نخواهند داشت.

طبق برآوردی که از وضعیت مالی چلسی بعد از تحریم نهایی دولت بریتانیا انجام شده ، این باشگاه با روند فعلی نمیتواند لیگ را به پایان برساند و مجبور به کناره‌گیری خواهد شد.

در این شرایط بحرانی تنها یک مجوز ویژه برای فروش فوری باشگاه یا واگذاری سریع‌ آن به دولت برای انتقال مالکیت میتواند راهگشا باشد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/67159

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی