پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 22 فروردین 1400
در سرویس

به گزارش جهت، با فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان  فضلیت ها و اعمال بسیاری برای بهره بردن از آن توصیه شده است همانطور که  پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله فرمودند: شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ُ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَهِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است که خداوند در آن حسنات را میافزاید و گناهان را پاک مى‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340)، به همین مناسبت اینفوگرافیگ ماه خدا و برکات ماه آسمانی و نشریه خط حزب الله با عنوان این ماه را از دست ندهید، خدمت مخاطبان گرامی منتشر می گردد.

اینفوگرافیگ 

برکات ماه آسمانی

با نگاهی به برکات ماه مبارک رمضان در روایات سعی شده است تقسیم بندی از معنویات این ماه صورت پذیرد که در این اینفوگرافی به آن اشاره شده است.

دانلود

 

ماه خدا 

آثار و فوائد روزه، آثار افطاری ساده اجتماعی ، اعمال مشترک ماه رمضان و شب های قدر و احکام ماه مبارک رمضان از جمله موضوعات تشریح ­شده در اینفوگرافیک «ماه خدا»می باشد.

دانلود

 

نشریه خط حزب الله با عنوان  “این ماه را از دست ندهید”

در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان، خط حزب‌الله در این شماره توصیه‌های رهبر انقلاب درباره اهمیت ماه رمضان و فرصت‌های بهره‌برداری معنوی از این ماه را بازخوانی کرده است.

دانلود نشریه

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/116922

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی