پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عقده‌گشایی علیه روحانیت؛

با گذشت حدود ۵۰ روز از اغتشاشات در کشور شاهد برخی بی‌حرمتی‌ها به روحانیون و لباس آنها در کشور هستیم که البته دشمن از پیگیری این مساله اهداف مختلفی دارد.

منتشر شده در 14 آبان 1401
در سرویس

در هفته های اخیر با اوج گیری اغتشاشات، شاهد بی حرمتی های زیادی به قشر روحانیت هستیم که نشان دهنده برنامه ریزی دقیق برای هدف قرار دادن این قشر از جامعه برای ضربه زدن به پایه اسلام هستیم.
گروهی مدعی اند برای آزادی بیان و ازادی مردم ایران انقلاب کرده اند (شما بخوانید اغتشاش) و در رسانه های مختلف تلاش دارند که مردم را به سمت خود جذب کنند. این افراد با ژست روشنفکری میگویند که همه ایرانیان با هر مرام و عقیده ای باید کنار هم باشند و هیچ اجباری در پوشش یا عیقیده نباشد. اما همین گروه در مواجه با برخی اقشار رفتار متناقضی نشان میدهند. به طور نمونه اخیرا ویدئوهای مختلفی در رسانه های فارسی زبان خارج کشور منتشر شده است که نشان میدهد جوانان کم سن و سال در اقداماتی بی ادبانه و هتاکانه عمامه روحانیان را برمیداند.
این رسانه های مدعی آزادی ایران، بی توجه به شعارهای قبلی شان، مخاطبین را تشویق میکنند که این اقدامات نفرت انگیز را گسترش بدهند.حتی برخی پا را فراتر گذاشته و میگویند:

عقده گشایی علیه روحانیت

این روزها که شاهد برخی حرکت های به دور از شأن انسانی به بهانه آزادی هستیم و فشار روانی و نا امنی برای برخی اقشار جامعه، علی الخصوص روحانیون زیاد شده است، دشمن بیشترین هزینه و انرژی را صرف توهین و بی احترامی به نوک پیکان آگاهی و هدایت جامعه برداشته است.
رسانه های غربی با همراهی رسانه های عربی و عبری میکوشند تا تمام مشکلات و کمبود ها را متوجه روحانیت نمایند و با تشویق  ناآگاهان و گمراهان به اذیت و آزار روحانیون، می‌خواهند روحانیت را به حاشیه برده و تضعیف نمایند.
دشمن با این کار میخواهد چند بهره ببرد:
۱- تضعیف رهبری و خبرگان با توجه به روحانی بودنشان
۲- القا اینکه مردم دیگر گوش به حرف و هدایت روحانیان نباشند
۳- تضعیف روحانیت و کم میل کردن نوجوانان برای رفتن به حوزه 
۴- اختلاف افکنی بین حوزه و دانشگاه

کاربران فضای مجازی در این خصوص در صفحات توئیتری خود به این ماجرا واکنش نشان دادند

واکنش تویتری در توهین به روحانیون

 

واکنش تویتری در توهین به روحانیون

 

واکنش تویتری در توهین به روحانیون

 

 

توضیحات حجت الاسلام نیک بین در مورد بی حرمتی و توهین به او در خیابان:

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/27425

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی